НОСКО БЕЙБИ СЕТ АСПИРАТОР за нос + четка

Провери за наличност в Аптека

Поръчай Онлайн
Консултации по телефон от 10:00 ч. до 17:00 ч.
Tелефон за информация за артикула - 0878 878 476
NOSKO BABY аспиратор за нос вакумен + четка
Nosko назален аспиратор, намалява възможността от развитието на усложнения в следствие на една обикновена хрема. Облекчава дишането на Вашето дете и го прави по-спокойно. Улеснява кърменето – при запушено носле кърменето се затруднява и води до раздразнение както при детето, така и при майката.
Описание:
Nosko Вакумен аспиратор за нос е медицинско изделие, което се използва за бързо и деликатно премахване на секретите от носа чрез използването на стандартна домакинска прахосмукачка, като поставите коносовидния край на приставката в прахосмукачката, а другия накрайник в носа на вашето бебе или дете. Nosko Вакумен аспиратор отстранява секретите от нослето чрез постоянно и безопасно всмукване от 0.2 бара, независимо от смукателната мощност на прахосмукачката. Може да сте напълно спокойни за вашето бебе или дете, тъй като процесът е напълно безболезнен и няма никакви странични ефекти. Вакуумният аспиратор за нос Nosko е клинично тестван и одобрен за използване, осигурява по-кратко време за възстановяване при настинки, благодарение на което детето е в състояние да приема нормално храна, вода и да спи по-добре. Не съдържа вредни за здравето материали. Разглабя се на части за по-лесно и ефективно почистване. Може да се стерилизира. Направен от медицинска пластмаса без Бизфенол А, която е биосъвместима и не предизвиква дразнене и алергии. Подходящ за новородени.
Начин на употреба:
Препоръчително е преди всяка процедура да промиете нослето с физиологичен разтвор. Може да се доверите на Nosko спрей 30 мл. изотоничен разтвор на морска вода.
Вакуумно почистване на носа - стъпки
1. Предварителна подготовка: Включете прахосмукачката в мрежата (включете кабела в контакта), след което я поставете в близост до мястото, където ще се извършва почистването, така че да можете да я включите с ръка или с крак.
2. Сглобете прибора, като следвате приложеното изображение в листовката, и поставете камбанообразния конектор в маркуча на прахосмукачката. Сега остава само да включите прахосмукачката.
3. Промийте с физиологичния разтвор. (Соленият разтвор с концентрация 0,9 % е физиологичен, съставът му е идентичен с този на сълзите. Не щипе, не дразни, само овлажнява и разрежда секрета.) След 3 минути отстраняването на навлажнената носна лигавица и разредения секрет може да започне, така вакуумното почистване на носа може да бъде извършено безопасно, без да се наранява лигавицата.
4. Заемете правилно положение на тялото в зависимост от възрастта на детето.
а.) Вакуумно почистване на носа при новородени и кърмачета
Повдигаме бебета до полуседеж, като придържаме гърба с лявата предмишница и държим главата изправена в дланта си. Важно е бебето да не е легнало и главата му да не е наклонена назад, защото това ще затрудни отстраняването на секрета. В такива случаи секретът се стича към гърлото. Ако положението на тялото е правилно, секретът се стича към носа, като по този начин се улеснява бързото му и ефикасно отстраняване.
При новородените и кърмачетата все още няма толкова обилен и гъст секрет, за да се налага пълен вакуум, така че не е нужно да се притиска другата ноздра. Това и без друго би било невъзможно при деца на тази възраст, тъй като щом в едната ноздра бъде поставен приборът за вакуумно почистване, а другата ноздра бъде затворена, бебето веднага ще отвори уста.
б.) Вакуумно почистване на носа при малки деца
Сложете детето да седне в скута Ви с гръб към Вас. Помолете детето да наведе глава напред - това ще подпомогне отстраняването на секрета.
В тази възраст ако детето е в състояние да ви съдейства, може да притиснете другата ноздра с пръсти; това ще доведе до образуване на пълен вакуум и по-бързо почистване на носа. Пълният вакуум води до по-ефикасно и бързо почистване на носа, но не е задължителен. Той може да се постигне, когато детето е в състояние да съдейства. Помолете детето да не отваря уста, докато завършите почистването на носа; така ще приключите по-бързо.
Какво представлява вакуумното почистване на носа: при затварянето на ноздрата в носа се образува вакуум, поради което секретът преминава от средния назален проход в общия назален проход. Така, след като освободим ноздрата, можем да отстраним секрета от общия назален проход. Това е много важно, когато секретът е гъст. Течният секрет се стича от само себе си от средния в общия назален проход, откъдето с помощта на прибора за вакуумно почистване на носа може да се отстрани лесно без пълен вакуум.
5. Включете прахосмукачката. Благодарение на конструкцията си приборът за вакуумно почистване на носа има постоянна сила на всмукване 0,2 бара, която е напълно безопасна дори при почистване на носната кухина на новородено.
6. Поставете всмукващия накрайник в ноздрата.
Поставяне на прибора в ноздрата и правилна употреба
Хванете всмукващия накрайник с дясната ръка, така че силиконовата тръбичка да сочи нагоре. Това е важно, за да се предотврати стичането на секрет към тръбичката. Така приборът ще остане чист и ще трябва да измиете само всмукващия накрайник и контейнерът, но не и силиконовата тръбичка. Поставете всмукващия накрайник в ноздрата толкова дълбоко, колкото позволява конусовидният връх. Не е необходимо да вкарвате прибора много дълбоко и да натискате, тъй като това не влияе на ефективността. Дръжте всмукващия накрайник наклонен надолу и настрани, така че да можете да отстраните секрета без остатък. Един непрекъснат курс на почистване не бива да продължава повече от 5 секунди. Ако това не е достатъчно, 5-секундните курсове трябва да се редуват с 3-5-секундни почивки. Почистването продължава, докато контейнерът не спре да се пълни със секрет.
7. Махнете прибора от ноздрата.
8. Изключете прахосмукачката.
9. Откачете прибора от прахосмукачката.
10. Разглобете всмукващия накрайник и го измийте под течаща вода. Ако е необходимо, може да го изварите или да го стерилизирате по друг начин. При почистване свалете всмукващия накрайник от контейнера. За по-ефикасно почистване може да разглобите и всмукващия накрайник. Приборът за вакуумно почистване на носа може да се разглоби на 5 части, което до голяма степен улеснява почистването и повишава стерилността на прибора.
13. След като частите на прибора изсъхнат, ги оставете на чисто място, така че следващия път да можете да ги използвате веднага.
Внимание:
Преди и след всяка употреба да се стерилизира в кипяща вода. НЕ Е ПОДХОДЯЩО ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ В МИКРОВЪЛНОВА ФУРНА.
След изсушаване да се съхранява сглобен, на чисто място.
Избягвайте използване на устройството от деца, които страдат от кръвотечение от носа или хронична хемофилия.
Не оставяйте детето без наблюдение.
Съдържание:
Частите на прибора за вакуумно почистване на носа Всмукващ накрайник 2 броя; Контейнер за секрет (вътрешен цилиндричен контейнер, който може да се отдели от всмукващия накрайник; външен контейнер, към който се прикрепя всмукващият накрайник, а отстрани - силиконовата тръбичка); Силиконова тръбичка (гъвкава); Камбанообразен конектор за прахосмукачка; почистваща четка
Производител: Ranyak Georgy, Унгария.
Добавете Коментар
Доставка
(„Условия за отказ и рекламация“)
Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Аптека | Адрес на аптеката |
„Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6 („Аптека/та") | гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова |
(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.
Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].
Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД и са в сила от 01.11.2024 г.
Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ
ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
/ наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /
Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
/ имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
/ наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.
Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
- Привеждане на стоката в съответствие или замяна.
- Пропорционално намаляване на цената – претендирана сума ____________.
- Разваляне на договора за продажба и възстановяване на заплатени по него суми.
Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________
С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________ Подпис: ________________