БЕЙБИХАЛЕР Средство за инхалация
Бранд :
Glaxo Smith Kline
Референция:
I050600296
Цена на продукта:
36.10 лв.
0.00 лв.

Провери за наличност в Аптека

Разфасовка:
Поръчай Онлайн
Консултации по телефон от 10:00 ч. до 17:00 ч.
Tелефон за информация за артикула - 0878 878 476
УКАЗАНИЯ ЗА УПОТРЕБА
Какво представлява Babyhaler
Babyhaler е устройство, предназначено да помогне на бебетата и децата да приемат инхалаторни лекарства. То притежава мека маска за лицето, която можете да поставите внимателно върху носа и устата на бебето. Babyhaler осигурява получаването на точната доза лекарство от бебето.
КАК СЕ ИЗПОЛЗВА BABYHALER
Преди да използвате Babyhaler за първи път, прочетете тази листовка. Когато четете указанията по-долу, моля, използвайте снимките в оригиналната листовка на английски език като имате предвид, че номера на всяка стъпка, описана по-долу, отговаря на номера под съответната снимка в листовката на английски език.
Ако не сте сигурни как да прилагате Babyhaler, посъветвайте се с лекар. Уверете се, че устройството е измито с мек почистващ препарат, преди да го употребите за първи път.
Проверка на клапите
1. Преди да използвате Babyhaler трябва да проверите дали двете сини клапи работят както трябва. Поставете Babyhaler с обърната към Вас маска за лицето. Притиснете маската към устата си. Ще трябва да виждате поне част от всяка от двете клапи. Много леко вдишайте и издишайте през маската. Когато издишвате, външната клапа, разположена отгоре на Babyhaler, трябва леко да се задвижи. Когато вдишвате, леко трябва да се задвижи вътрешната клапа. (Ако клапите останат неподвижни, вижте раздела "Поддържане на клапите ").
Подготовка на Инхалера
2. Отстранете капачката на апликатора за уста и разклатете Инхалера.
3. С леко натискане поставете Инхалера в държача, предназначен за него. Апликаторът на Инхалера трябва да сочи навътре към Babyhaler.
Как да даваме лекарството на бебето
4. Вашият лекар Ви е обяснил колко дози от лекарството да давате на бебето. Трябва да му давате дозите една по една. Вземете бебето на ръце и се уверете, че е спокойно.
5. Дръжте Babyhaler в хоризонтално положение. Натиснете с палец Инхалера надолу, за да освободите една доза от лекарството във Babyhaler. След това, колкото е възможно по-бързо...
6. ... поставете внимателно, но сигурно, маската върху носа и устата на бебето. (Дръжте Babyhaler под ъгъл, който да бъде удобен за Вас и за бебето.) Задръжте го, докато бебето вдиша 5 до 10 пъти (около 15 секунди). Можете да преброите вдишванията, като наблюдавате движенията на клапите при всяко от тях. След това отстранете маската от лицето на бебето.
7. Ако лекарят е предписал две дози, повторете стъпки 5 и 6.
8. Внимателно измийте лицето на бебето веднага след употреба на Babyhaler.
9. Извадете Инхалера от Babyhaler. Върнете Babyhaler обратно в предпазната найлонова торбичка. Поставете капачката на апликатора за уста на Инхалера.
Ако Ви е трудно да използвате Babyhaler, когато бебето е будно, можете да опитате да го използвате, докато то спи. В такъв случай запомнете, че е важно да държите Babyhaler в хоризонтално положение, когато натискате Инхалера, за да освободите доза от лекарството (вижте стъпка 5).
КАК СЕ ПОЧИСТВА BABYHALER
Важно е Babyhaler да се почиства редовно - най-малко един път седмично. Това става, като Babyhaler се разглоби, частите се почистят и се сглоби отново.
Разглобяване на Babyhaler
1. Проверете дали Инхалерът не се намира вътре във Babyhaler. Внимателно свалете меката маска за лицето.
2. Отстранете следващата част, като стиснете двата вдлъбнати клипса с палеца и показалеца си и внимателно разделите пластмасовите части една от друга.
3. За да разделите останалите две части, стиснете двата вдлъбнати клипса и внимателно отделете частите една от друга.
4. За да отстраните вътрешната синя клапа, притиснете я внимателно в центъра между палеца и показалеца и я извадете от мястото й. За да не повредите клапите, с тях винаги трябва да се борави внимателно. Хващайте ги в центъра, а не в краищата.
5. За да отстраните външната синя клапа, отворете външния капак на клапата, стиснете внимателно клапата в центъра и я извадете от мястото й.
Почистване на частите
6. Почиствайте всички части с бебешки стерилизационен разтвор или таблетки, или с мека сапунена вода. След това изплакнете всички части обилно с топла вода. С клапите трябва да се борави внимателно.
7. Оставете частите при стайна температура, докато изсъхнат напълно. Не ги загрявайте, за да изсъхнат по-бързо.
Сглобяване на Babyhaler
8. Двете клапи са напълно еднакви, така че няма значение коя на кое място ще поставите. Вземете една клапа, хващайки я в центъра, като я държите между палеца и показалеца си. Поставете я на мястото й в централната част на устройството.
9. Проверете дали клапата е прилепнала добре. (Ако не сте сигурни, вижте раздела "Как се проверява дали клапите са поставени правилно").
10. Поставете и другата клапа на мястото й. Проверете дали е легнала добре. Затворете капака на външната клапа.
11. Сглобете двете части на устройството, както е показано на снимката. При това действие трябва да чуете щракване.
12. Поставете частта с държача на Инхалера, както е показано на снимката. При съединяването на двете части трябва да чуете щракване. Уверете се, че държача на Инхалера и капака на външната клапа сочат нагоре.
13. Поставете обратно маската за лицето. Ако няма веднага да използвате Babyhaler, го поставете в найлоновата торбичка.
ПОДДЪРЖАНЕ НА КЛАПИТЕ
За да сте сигурни, че Вашето бебе всеки път получава точната доза от лекарството, всеки път, преди да използвате Babyhaler непременно проверявайте дали двете сини клапи работят правилно. В секция "Проверка на клапите" ще научите как да го правите. Ако една клапа не работи правилно, това е, защото или не е правилно поставена в Babyhaler, или е износена и трябва да се смени.
Как се проверява дали клапите са поставени правилно
1. За да проверите външната клапа, повдигнете външния й капак и се уверете, че клапата е прилегнала добре.
2. За да проверите вътрешната клапа, свалете горната част на Babyhaler чрез стискане на клипсовете, разположени близо до вътрешната синя клапа, и внимателно разделете частите. Уверете се, че клапата е прилегнала добре. След това съединете двете части отново (трябва да чуете щракване).
3. Проверете Babyhaler отново (виж "Проверка на клапите"). Ако една от клапите все пак не работи правилно, ще трябва да я смените с резервна (виж "Как се сменя клала").
Как се сменя клапа
В кутията на Babyhaler има две допълнителни клапи. Клапите са напълно еднакви. Нови клапи можете да закупите от аптеката.
1. Отстранете повредената клапа.
2. Вземете нова клапа, като я стиснете внимателно в центъра с палец и показалец.
3. Поставете клапата на мястото й. Проверете дали е прилегнала добре.
4. Сглобете отново Babyhaler съгласно раздела "Сглобяване на Babyhaler".
Как се борави с клапите
С клапите трябва винаги да се борави внимателно. Хващайте ги в центъра, а не по краищата.
Не ги излагайте на топлина, директна слънчева светлина или замръзване.
Не ги потапяйте в гореща вода.
Вероятно след шест месеца употреба ще трябва да смените Babyhaler с нов.
Устройството Babyhaler не е играчка.
Не позволявайте на бебето или детето да си играе с него.
Малките части могат да го наранят.
Опаковка:
1 брой
Какво представлява Babyhaler
Babyhaler е устройство, предназначено да помогне на бебетата и децата да приемат инхалаторни лекарства. То притежава мека маска за лицето, която можете да поставите внимателно върху носа и устата на бебето. Babyhaler осигурява получаването на точната доза лекарство от бебето.
КАК СЕ ИЗПОЛЗВА BABYHALER
Преди да използвате Babyhaler за първи път, прочетете тази листовка. Когато четете указанията по-долу, моля, използвайте снимките в оригиналната листовка на английски език като имате предвид, че номера на всяка стъпка, описана по-долу, отговаря на номера под съответната снимка в листовката на английски език.
Ако не сте сигурни как да прилагате Babyhaler, посъветвайте се с лекар. Уверете се, че устройството е измито с мек почистващ препарат, преди да го употребите за първи път.
Проверка на клапите
1. Преди да използвате Babyhaler трябва да проверите дали двете сини клапи работят както трябва. Поставете Babyhaler с обърната към Вас маска за лицето. Притиснете маската към устата си. Ще трябва да виждате поне част от всяка от двете клапи. Много леко вдишайте и издишайте през маската. Когато издишвате, външната клапа, разположена отгоре на Babyhaler, трябва леко да се задвижи. Когато вдишвате, леко трябва да се задвижи вътрешната клапа. (Ако клапите останат неподвижни, вижте раздела "Поддържане на клапите ").
Подготовка на Инхалера
2. Отстранете капачката на апликатора за уста и разклатете Инхалера.
3. С леко натискане поставете Инхалера в държача, предназначен за него. Апликаторът на Инхалера трябва да сочи навътре към Babyhaler.
Как да даваме лекарството на бебето
4. Вашият лекар Ви е обяснил колко дози от лекарството да давате на бебето. Трябва да му давате дозите една по една. Вземете бебето на ръце и се уверете, че е спокойно.
5. Дръжте Babyhaler в хоризонтално положение. Натиснете с палец Инхалера надолу, за да освободите една доза от лекарството във Babyhaler. След това, колкото е възможно по-бързо...
6. ... поставете внимателно, но сигурно, маската върху носа и устата на бебето. (Дръжте Babyhaler под ъгъл, който да бъде удобен за Вас и за бебето.) Задръжте го, докато бебето вдиша 5 до 10 пъти (около 15 секунди). Можете да преброите вдишванията, като наблюдавате движенията на клапите при всяко от тях. След това отстранете маската от лицето на бебето.
7. Ако лекарят е предписал две дози, повторете стъпки 5 и 6.
8. Внимателно измийте лицето на бебето веднага след употреба на Babyhaler.
9. Извадете Инхалера от Babyhaler. Върнете Babyhaler обратно в предпазната найлонова торбичка. Поставете капачката на апликатора за уста на Инхалера.
Ако Ви е трудно да използвате Babyhaler, когато бебето е будно, можете да опитате да го използвате, докато то спи. В такъв случай запомнете, че е важно да държите Babyhaler в хоризонтално положение, когато натискате Инхалера, за да освободите доза от лекарството (вижте стъпка 5).
КАК СЕ ПОЧИСТВА BABYHALER
Важно е Babyhaler да се почиства редовно - най-малко един път седмично. Това става, като Babyhaler се разглоби, частите се почистят и се сглоби отново.
Разглобяване на Babyhaler
1. Проверете дали Инхалерът не се намира вътре във Babyhaler. Внимателно свалете меката маска за лицето.
2. Отстранете следващата част, като стиснете двата вдлъбнати клипса с палеца и показалеца си и внимателно разделите пластмасовите части една от друга.
3. За да разделите останалите две части, стиснете двата вдлъбнати клипса и внимателно отделете частите една от друга.
4. За да отстраните вътрешната синя клапа, притиснете я внимателно в центъра между палеца и показалеца и я извадете от мястото й. За да не повредите клапите, с тях винаги трябва да се борави внимателно. Хващайте ги в центъра, а не в краищата.
5. За да отстраните външната синя клапа, отворете външния капак на клапата, стиснете внимателно клапата в центъра и я извадете от мястото й.
Почистване на частите
6. Почиствайте всички части с бебешки стерилизационен разтвор или таблетки, или с мека сапунена вода. След това изплакнете всички части обилно с топла вода. С клапите трябва да се борави внимателно.
7. Оставете частите при стайна температура, докато изсъхнат напълно. Не ги загрявайте, за да изсъхнат по-бързо.
Сглобяване на Babyhaler
8. Двете клапи са напълно еднакви, така че няма значение коя на кое място ще поставите. Вземете една клапа, хващайки я в центъра, като я държите между палеца и показалеца си. Поставете я на мястото й в централната част на устройството.
9. Проверете дали клапата е прилепнала добре. (Ако не сте сигурни, вижте раздела "Как се проверява дали клапите са поставени правилно").
10. Поставете и другата клапа на мястото й. Проверете дали е легнала добре. Затворете капака на външната клапа.
11. Сглобете двете части на устройството, както е показано на снимката. При това действие трябва да чуете щракване.
12. Поставете частта с държача на Инхалера, както е показано на снимката. При съединяването на двете части трябва да чуете щракване. Уверете се, че държача на Инхалера и капака на външната клапа сочат нагоре.
13. Поставете обратно маската за лицето. Ако няма веднага да използвате Babyhaler, го поставете в найлоновата торбичка.
ПОДДЪРЖАНЕ НА КЛАПИТЕ
За да сте сигурни, че Вашето бебе всеки път получава точната доза от лекарството, всеки път, преди да използвате Babyhaler непременно проверявайте дали двете сини клапи работят правилно. В секция "Проверка на клапите" ще научите как да го правите. Ако една клапа не работи правилно, това е, защото или не е правилно поставена в Babyhaler, или е износена и трябва да се смени.
Как се проверява дали клапите са поставени правилно
1. За да проверите външната клапа, повдигнете външния й капак и се уверете, че клапата е прилегнала добре.
2. За да проверите вътрешната клапа, свалете горната част на Babyhaler чрез стискане на клипсовете, разположени близо до вътрешната синя клапа, и внимателно разделете частите. Уверете се, че клапата е прилегнала добре. След това съединете двете части отново (трябва да чуете щракване).
3. Проверете Babyhaler отново (виж "Проверка на клапите"). Ако една от клапите все пак не работи правилно, ще трябва да я смените с резервна (виж "Как се сменя клала").
Как се сменя клапа
В кутията на Babyhaler има две допълнителни клапи. Клапите са напълно еднакви. Нови клапи можете да закупите от аптеката.
1. Отстранете повредената клапа.
2. Вземете нова клапа, като я стиснете внимателно в центъра с палец и показалец.
3. Поставете клапата на мястото й. Проверете дали е прилегнала добре.
4. Сглобете отново Babyhaler съгласно раздела "Сглобяване на Babyhaler".
Как се борави с клапите
С клапите трябва винаги да се борави внимателно. Хващайте ги в центъра, а не по краищата.
Не ги излагайте на топлина, директна слънчева светлина или замръзване.
Не ги потапяйте в гореща вода.
Вероятно след шест месеца употреба ще трябва да смените Babyhaler с нов.
Устройството Babyhaler не е играчка.
Не позволявайте на бебето или детето да си играе с него.
Малките части могат да го наранят.
Опаковка:
1 брой
Ревюта на клиенти
Добавете Коментар
Доставка
УСЛОВИЯ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРАВОТО НА ОТКАЗ И ПРАВОТО НА РЕКЛАМАЦИЯ ПРИ СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg
(„Условия за отказ и рекламация“)
Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.
Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].
Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД и са в сила от 01.11.2024 г.
Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ
ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
/ наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /
Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
/ имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
/ наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.
Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________
С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________ Подпис: ________________
(„Условия за отказ и рекламация“)
Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Аптека | Адрес на аптеката |
„Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6 („Аптека/та") | гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова |
(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.
Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].
Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД и са в сила от 01.11.2024 г.
Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ
ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
/ наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /
Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
/ имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
/ наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.
Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
- Привеждане на стоката в съответствие или замяна.
- Пропорционално намаляване на цената – претендирана сума ____________.
- Разваляне на договора за продажба и възстановяване на заплатени по него суми.
Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________
С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________ Подпис: ________________
Моля, попълнете настоящия фомруляр, прикачете снимки на документите, които прилагате към него и го изпратете на следния имейл адрес: _____________________