ИЗОКОР амп 2.5мг/мл 2мл х 10бр
Референция:
I050105837
Цена на продукта:
8.76 лв.
0.00 лв.

Провери за наличност в Аптека
Продуктът не може да бъде закупен онлайн! Продуктът може да бъде закупен на място в аптека. Моля, проверете за наличност чрез бутона "Провери наличност" !
Консултации по телефон от 10:00 ч. до 17:00 ч.
Tелефон за информация за артикула - 0878 878 476
Прочетете внимателно цялата листовка преди да започнете лечение с това лекарство.
Запазете тази листовка. Може да Ви се наложи да я прочетете отново.
Ако имате някакви допълнителни въпроси, попитайте Вашия лекар.
Това лекарство е предписано лично на Вас. Не го преотстъпвайте на други хора. То може да им навреди, независимо от това, че техните симптоми са същите като Вашите.
Ако получите някакви нежелани лекарствени реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт. Това включва и всички възможни нежелани реакции, неописани в тази листовка. Вижте точка 4.
Какво съдържа тази листовка:
1. Какво представлява Изокор и за какво се използва
2. Какво трябва да знаете, преди да използвате Изокор
3. Как да прилагате Изокор
4. Възможни нежелани реакции
5. Как да съхранявате Изокор
6. Съдържание на опаковката и допълнителна информация
1. Какво представлява Изокор и за какво се използва
Изокор принадлежи към група лекарства, наречени калциеви антагонисти. Неговото активно вещество е верапамилов хидрохлорид. Изокор се използва за лечение на нарушения на сърдечния ритъм, като неравномерен или ускорен сърдечен ритъм.
2. Какво трябва да знаете, преди да използвате Изокор
Не използвайте Изокор
ако имате свръхчувствителност към активното вещество или към някое от помощните вещества, (изброени в точка 6.1);
ако вече приемате лекарство, съдържащо ивабрадин, за лечение на някои сърдечни заболявания;
ако сте бременна или кърмите;
ако сте с много ниско кръвно налягане (хипотония);
ако имате много бавен, много бърз или неравномерен пулс;
ако имате сърдечни заболявания (напр. сърдечна недостатъчност или заболяване, наречено синдром на Волф-Паркинсон-Уайт);
ако са Ви лекували с интравенозни бета-блокери (атенолол, пропранолол), ако сте прекарали инфаркт на миокарда или са Ви поставили диагноза AV блок II или III степен, SA блок или кардиогенен шок.
Предупреждения и предпазни мерки
Говорете с Вашия лекар или фармацевт, преди да приемете Изокор:
ако имате някакви други сърдечно-съдови проблеми;
ако страдате от нарушения на нервномускулното предаване, като Миастения гравис, синдром на Ламберг-Итън, напреднала мускул на дистрофия на Дюшен;
ако имате бъбречно заболяване;
ако приемате лекарства за понижаване на холестерола, може да се наложи промяна в дозировката им.
Други лекарства и Изокор
Моля, информирайте Вашия лекар или фармацевт, ако приемате или наскоро сте приемали други лекарства, включително и такива, отпускани без рецепта.
Изокор може да промени активността на следните лекарства или обратно, те могат да променят неговите ефекти, поради което те не трябва да се приемат по време на лечение с Изокор:
Бета-блокери за лечение на високо кръвно налягане и заболявания на сърцето (пропранолол, метопролол, атенолол);
Алфа-блокери за лечение на високо кръвно налягане и заболявания на сърцето (празозин, теразозин);
Лекарства за лечение на високо кръвно налягане, нарушение на сърдечния ритъм или сърдечна недостатъчност (флекаинид, хинидин, дигитоксин, дигоксин);
Лекарства, понижаващи холестерола (симвастатин, ловастатин или аторвастатин);
Лекарства за лечение на депресия (включително съдържащи жълт кантарион), възбуда и психоза (имипрамин, буспирон и литий);
Лекарства, известни като имуносупресанти, използвани за да предотвратят отхвърляне на органа при трансплантации (циклоспорин, сиролимус, еверолимус, такролимус);
Лекарства за лечение на диабет (глибурид);
Ацетилсалицилова киселина (аспирин);
Алмотриптан за лечение на мигрена;
Мидазолам — седативен продукт;
Теофилин - за разширяване на бронхите;
Лекарства за лечение на стомашни или дуоденални язви (циметидин);
Рифампицин — антибиотик за лечение на туберкулоза;
Карбамазепин, фенитоин и фенобарбитал против конвулсии;
Ритонавир за лечение на СПИН;
Еритромицин, телитромицин, кларитромицин за лечение на някои видове инфекции; Сулфинпиразон, колхицин за лечение на подагра;
Метформин - верапамил може да намали глюкозо-понижаващия ефект на метформин.
Изокор с храни, напитки и алкохол
Сок от грейпфрут
Ако сте на лечение с Изокор, трябва да избягвате приемането на сок от грейпфрут поради риск от повишаване на плазмените нива на Изокор и да се повиши риска от появата на нежелани реакции.
Алкохол
Едновременният прием на Изокор с алкохол води до забавено разграждане на алкохола, повишаване на нивото му в плазмата и засилване на токсичните ефекти на алкохола.
Бременност, кърмене и фертилитет
Ако сте бременна или кърмите, смятате, че може да сте бременна или планирате бременност, посъветвайте се с Вашия лекар или фармацевт преди употребата на това лекарство.
Няма достатъчно данни за прилагане на Изокор по време на бременност. Лекарството може да се прилага при бременни само в случаите на абсолютна необходимост, определена от Вашия лекар. Изокор преминава през плацентата и е измерен в кръвта от пъпната връв.
Лекарството се отделя в кърмата. Поради възможността за поява на нежелани лекарствени реакции при кърмените деца, Изокор трябва да се използва по време на кърменето само ако е от съществено значение за здравето на майката.
Шофиране и работа с машини
Показанията, при които се прилага Изокор инжекционен разтвор, изключват шофиране и работа с машини.
3. Как да използвате Изокор
Винаги използвайте Изокор точно както Ви е казал Вашия лекар. Ако не сте сигурни в нещо, попитайте Вашия лекар.
Изокор ще ви бъде приложен интравенозно от лекар или медицинска сестра. Дозата ще бъде определена от лекуващият Ви лекар в зависимост от състоянието Ви. По време на лечението Ви може да се наложи да се проследи кръвното Ви налягане и да Ви се направи електрокардиограма (ЕКГ)
Препоръчителната доза е:
Възрастни:
5-10 mg бавна интравенозна инжекция в продължение на 2 минути.
При пациенти в старческа възраст, инжекцията може да се постави по-бавно.
При необходимост, след 5 до 10 минути, може да се инжектират 5 mg Изокор допълнително.
Употреба при деца:
При деца на възраст от 0 до 1 година: от 0,1 до 0,2 mg/kg тегло.
При деца на възраст от 1 до 15 години: от 0,1 до 0,3 mg/kg тегло.
Ако е необходимо, инжекцията може да се повтори след 30 минути.
Ако Ви е приложена повече от необходимата доза Изокор
Тъй като Изокор се прилага от квалифициран медицински персонал, вероятността от свръхдозиране е малка. Ако въпреки това смятате, че Ви е приложена по-висока доза Изокор, информирайте Вашия лекар.
Ако имате някакви допълнителни въпроси, свързани с употребата на този продукт, моля попитайте Вашия лекар.
4. Възможни нежелани реакции
Нежеланите лекарствени реакции са класифицирани по честота и по система орган-клас.
Честотата по MedDRA отговаря на: много чести (>1/10), чести (>1/100 до <1/10), нечести (>1/1 000 до <1/100), редки (>1/10 000 до < 1/1 000), много редки (<1/10 000) и такива с неизвестна честота.
Изокор влияе на сърдечния ритъм, но може и да забави биенето на сърцето или да причини спадане на кръвното налягане при някои пациенти. Вашият лекар ще следи постоянно тези показатели докато трае лечението Ви.
Незабавно информирайте лекуващия си лекар, ако се появи някоя от следните нежелани лекарствени реакции:
Промени в сърдечния ритъм (бавна, учестена или неритмична сърдечна дейност), поява на болка в гърдите, прилошаване, колапс, задух (понякога с умора, слабост и намалена способност за физически усилия), отоци на глезените;
Поява на хрипове, затруднено дишане, отоци в областта на лицето, устните, езика, сърбеж и кожни обриви;
Пожълтяване на кожата или очите, втрисане, болка в дясната горна половина на корема. Това може да е знак, че черният Ви дроб не функционира добре.
Други нежелани реакции включват: зачервяване на лицето или шията, изпотяване, главоболие, умора, гърчове, замайване, световъртеж, нервност, двигателни нарушения, дискомфорт в корема, гадене, болка в корема или повръщане.
При продължително лечение с верапамил могат да се наблюдават и други нежелани лекарствени реакции. Моля. уведомете Вашия лекар, ако забележите: подути венци, които се разрастват над зъбите или ако сте мъж и гърдите Ви се подуят. Тези реакции са много редки и отзвучават при спиране на лечението.
Съобщаване на нежелани реакции
Ако получите някакви нежелани лекарствени реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт. Това включва всички възможни неописани в тази листовка нежелани реакции. Можете също да съобщите нежелани реакции директно чрез Изпълнителна агенция по лекарствата, ул. „Дамян Груев” № 8; 1303 София. Като съобщавате нежелани реакции, можете да дадете своя принос за получаване на повече информация относно безопасността на това лекарство.
5. Как да съхранявате Изокор
Този лекарствен продукт не изисква специални условия на съхранение.
Да се съхранява в оригиналната опаковка, за да се предпази от светлина.
Да не се замразява!
Съхранявайте на място, недостъпно за деца.
Не използвайте Изокор след срока на годност, отбелязан върху етикета. Срокът на годност отговаря на последния ден от посочения месец.
Лекарствата не трябва да се изхвърлят в канализацията или в контейнера за домашни отпадъци. Попитайте Вашия фармацевт как да унищожите ненужните Ви лекарства. Тези мерки ще спомогнат за опазване на околната среда.
6. Съдържание на опаковката и допълнителна информация
Какво съдържа Изокор
Активното вещество е: верапамилов хидрохлорид 5 mg в една ампула от 2 ml.
Другите съставки са: натриев хлорид, хлороводород на киселина, вода за инжекции.
Как изглежда Изокор и какво съдържа опаковката
Безцветен разтвор за инжекции в ампули от безцветно стъкло по 2 ml, с маркировка за отваряне на ампулата - цветна точка или пръстен; 10 ампули в блистер от PVC фолио; 1 блистер в картонена кутия, заедно с листовка.
Притежател на разрешението за употреба и производител
СОФАРМА АД
България
Дата на последно одобрение на листовката: декември 2020 г.
Запазете тази листовка. Може да Ви се наложи да я прочетете отново.
Ако имате някакви допълнителни въпроси, попитайте Вашия лекар.
Това лекарство е предписано лично на Вас. Не го преотстъпвайте на други хора. То може да им навреди, независимо от това, че техните симптоми са същите като Вашите.
Ако получите някакви нежелани лекарствени реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт. Това включва и всички възможни нежелани реакции, неописани в тази листовка. Вижте точка 4.
Какво съдържа тази листовка:
1. Какво представлява Изокор и за какво се използва
2. Какво трябва да знаете, преди да използвате Изокор
3. Как да прилагате Изокор
4. Възможни нежелани реакции
5. Как да съхранявате Изокор
6. Съдържание на опаковката и допълнителна информация
1. Какво представлява Изокор и за какво се използва
Изокор принадлежи към група лекарства, наречени калциеви антагонисти. Неговото активно вещество е верапамилов хидрохлорид. Изокор се използва за лечение на нарушения на сърдечния ритъм, като неравномерен или ускорен сърдечен ритъм.
2. Какво трябва да знаете, преди да използвате Изокор
Не използвайте Изокор
ако имате свръхчувствителност към активното вещество или към някое от помощните вещества, (изброени в точка 6.1);
ако вече приемате лекарство, съдържащо ивабрадин, за лечение на някои сърдечни заболявания;
ако сте бременна или кърмите;
ако сте с много ниско кръвно налягане (хипотония);
ако имате много бавен, много бърз или неравномерен пулс;
ако имате сърдечни заболявания (напр. сърдечна недостатъчност или заболяване, наречено синдром на Волф-Паркинсон-Уайт);
ако са Ви лекували с интравенозни бета-блокери (атенолол, пропранолол), ако сте прекарали инфаркт на миокарда или са Ви поставили диагноза AV блок II или III степен, SA блок или кардиогенен шок.
Предупреждения и предпазни мерки
Говорете с Вашия лекар или фармацевт, преди да приемете Изокор:
ако имате някакви други сърдечно-съдови проблеми;
ако страдате от нарушения на нервномускулното предаване, като Миастения гравис, синдром на Ламберг-Итън, напреднала мускул на дистрофия на Дюшен;
ако имате бъбречно заболяване;
ако приемате лекарства за понижаване на холестерола, може да се наложи промяна в дозировката им.
Други лекарства и Изокор
Моля, информирайте Вашия лекар или фармацевт, ако приемате или наскоро сте приемали други лекарства, включително и такива, отпускани без рецепта.
Изокор може да промени активността на следните лекарства или обратно, те могат да променят неговите ефекти, поради което те не трябва да се приемат по време на лечение с Изокор:
Бета-блокери за лечение на високо кръвно налягане и заболявания на сърцето (пропранолол, метопролол, атенолол);
Алфа-блокери за лечение на високо кръвно налягане и заболявания на сърцето (празозин, теразозин);
Лекарства за лечение на високо кръвно налягане, нарушение на сърдечния ритъм или сърдечна недостатъчност (флекаинид, хинидин, дигитоксин, дигоксин);
Лекарства, понижаващи холестерола (симвастатин, ловастатин или аторвастатин);
Лекарства за лечение на депресия (включително съдържащи жълт кантарион), възбуда и психоза (имипрамин, буспирон и литий);
Лекарства, известни като имуносупресанти, използвани за да предотвратят отхвърляне на органа при трансплантации (циклоспорин, сиролимус, еверолимус, такролимус);
Лекарства за лечение на диабет (глибурид);
Ацетилсалицилова киселина (аспирин);
Алмотриптан за лечение на мигрена;
Мидазолам — седативен продукт;
Теофилин - за разширяване на бронхите;
Лекарства за лечение на стомашни или дуоденални язви (циметидин);
Рифампицин — антибиотик за лечение на туберкулоза;
Карбамазепин, фенитоин и фенобарбитал против конвулсии;
Ритонавир за лечение на СПИН;
Еритромицин, телитромицин, кларитромицин за лечение на някои видове инфекции; Сулфинпиразон, колхицин за лечение на подагра;
Метформин - верапамил може да намали глюкозо-понижаващия ефект на метформин.
Изокор с храни, напитки и алкохол
Сок от грейпфрут
Ако сте на лечение с Изокор, трябва да избягвате приемането на сок от грейпфрут поради риск от повишаване на плазмените нива на Изокор и да се повиши риска от появата на нежелани реакции.
Алкохол
Едновременният прием на Изокор с алкохол води до забавено разграждане на алкохола, повишаване на нивото му в плазмата и засилване на токсичните ефекти на алкохола.
Бременност, кърмене и фертилитет
Ако сте бременна или кърмите, смятате, че може да сте бременна или планирате бременност, посъветвайте се с Вашия лекар или фармацевт преди употребата на това лекарство.
Няма достатъчно данни за прилагане на Изокор по време на бременност. Лекарството може да се прилага при бременни само в случаите на абсолютна необходимост, определена от Вашия лекар. Изокор преминава през плацентата и е измерен в кръвта от пъпната връв.
Лекарството се отделя в кърмата. Поради възможността за поява на нежелани лекарствени реакции при кърмените деца, Изокор трябва да се използва по време на кърменето само ако е от съществено значение за здравето на майката.
Шофиране и работа с машини
Показанията, при които се прилага Изокор инжекционен разтвор, изключват шофиране и работа с машини.
3. Как да използвате Изокор
Винаги използвайте Изокор точно както Ви е казал Вашия лекар. Ако не сте сигурни в нещо, попитайте Вашия лекар.
Изокор ще ви бъде приложен интравенозно от лекар или медицинска сестра. Дозата ще бъде определена от лекуващият Ви лекар в зависимост от състоянието Ви. По време на лечението Ви може да се наложи да се проследи кръвното Ви налягане и да Ви се направи електрокардиограма (ЕКГ)
Препоръчителната доза е:
Възрастни:
5-10 mg бавна интравенозна инжекция в продължение на 2 минути.
При пациенти в старческа възраст, инжекцията може да се постави по-бавно.
При необходимост, след 5 до 10 минути, може да се инжектират 5 mg Изокор допълнително.
Употреба при деца:
При деца на възраст от 0 до 1 година: от 0,1 до 0,2 mg/kg тегло.
При деца на възраст от 1 до 15 години: от 0,1 до 0,3 mg/kg тегло.
Ако е необходимо, инжекцията може да се повтори след 30 минути.
Ако Ви е приложена повече от необходимата доза Изокор
Тъй като Изокор се прилага от квалифициран медицински персонал, вероятността от свръхдозиране е малка. Ако въпреки това смятате, че Ви е приложена по-висока доза Изокор, информирайте Вашия лекар.
Ако имате някакви допълнителни въпроси, свързани с употребата на този продукт, моля попитайте Вашия лекар.
4. Възможни нежелани реакции
Нежеланите лекарствени реакции са класифицирани по честота и по система орган-клас.
Честотата по MedDRA отговаря на: много чести (>1/10), чести (>1/100 до <1/10), нечести (>1/1 000 до <1/100), редки (>1/10 000 до < 1/1 000), много редки (<1/10 000) и такива с неизвестна честота.
Изокор влияе на сърдечния ритъм, но може и да забави биенето на сърцето или да причини спадане на кръвното налягане при някои пациенти. Вашият лекар ще следи постоянно тези показатели докато трае лечението Ви.
Незабавно информирайте лекуващия си лекар, ако се появи някоя от следните нежелани лекарствени реакции:
Промени в сърдечния ритъм (бавна, учестена или неритмична сърдечна дейност), поява на болка в гърдите, прилошаване, колапс, задух (понякога с умора, слабост и намалена способност за физически усилия), отоци на глезените;
Поява на хрипове, затруднено дишане, отоци в областта на лицето, устните, езика, сърбеж и кожни обриви;
Пожълтяване на кожата или очите, втрисане, болка в дясната горна половина на корема. Това може да е знак, че черният Ви дроб не функционира добре.
Други нежелани реакции включват: зачервяване на лицето или шията, изпотяване, главоболие, умора, гърчове, замайване, световъртеж, нервност, двигателни нарушения, дискомфорт в корема, гадене, болка в корема или повръщане.
При продължително лечение с верапамил могат да се наблюдават и други нежелани лекарствени реакции. Моля. уведомете Вашия лекар, ако забележите: подути венци, които се разрастват над зъбите или ако сте мъж и гърдите Ви се подуят. Тези реакции са много редки и отзвучават при спиране на лечението.
Съобщаване на нежелани реакции
Ако получите някакви нежелани лекарствени реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт. Това включва всички възможни неописани в тази листовка нежелани реакции. Можете също да съобщите нежелани реакции директно чрез Изпълнителна агенция по лекарствата, ул. „Дамян Груев” № 8; 1303 София. Като съобщавате нежелани реакции, можете да дадете своя принос за получаване на повече информация относно безопасността на това лекарство.
5. Как да съхранявате Изокор
Този лекарствен продукт не изисква специални условия на съхранение.
Да се съхранява в оригиналната опаковка, за да се предпази от светлина.
Да не се замразява!
Съхранявайте на място, недостъпно за деца.
Не използвайте Изокор след срока на годност, отбелязан върху етикета. Срокът на годност отговаря на последния ден от посочения месец.
Лекарствата не трябва да се изхвърлят в канализацията или в контейнера за домашни отпадъци. Попитайте Вашия фармацевт как да унищожите ненужните Ви лекарства. Тези мерки ще спомогнат за опазване на околната среда.
6. Съдържание на опаковката и допълнителна информация
Какво съдържа Изокор
Активното вещество е: верапамилов хидрохлорид 5 mg в една ампула от 2 ml.
Другите съставки са: натриев хлорид, хлороводород на киселина, вода за инжекции.
Как изглежда Изокор и какво съдържа опаковката
Безцветен разтвор за инжекции в ампули от безцветно стъкло по 2 ml, с маркировка за отваряне на ампулата - цветна точка или пръстен; 10 ампули в блистер от PVC фолио; 1 блистер в картонена кутия, заедно с листовка.
Притежател на разрешението за употреба и производител
СОФАРМА АД
България
Дата на последно одобрение на листовката: декември 2020 г.
Ревюта на клиенти
Добавете Коментар
Доставка
УСЛОВИЯ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРАВОТО НА ОТКАЗ И ПРАВОТО НА РЕКЛАМАЦИЯ ПРИ СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg
(„Условия за отказ и рекламация“)
Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.
Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].
Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД и са в сила от 01.11.2024 г.
Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ
ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
/ наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /
Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
/ имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
/ наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.
Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________
С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________ Подпис: ________________
(„Условия за отказ и рекламация“)
Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Аптека | Адрес на аптеката |
„Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6 („Аптека/та") | гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова |
(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.
Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].
Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД и са в сила от 01.11.2024 г.
Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ
ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
/ наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /
Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
/ имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
/ наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.
Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
- Привеждане на стоката в съответствие или замяна.
- Пропорционално намаляване на цената – претендирана сума ____________.
- Разваляне на договора за продажба и възстановяване на заплатени по него суми.
Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________
С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________ Подпис: ________________
Моля, попълнете настоящия фомруляр, прикачете снимки на документите, които прилагате към него и го изпратете на следния имейл адрес: _____________________