ДИГОКСИН табл 250мкг х 20бр

Провери за наличност в Аптека
Продуктът не може да бъде закупен онлайн! Продуктът може да бъде закупен на място в аптека. Моля, проверете за наличност чрез бутона "Провери наличност" !
Консултации по телефон от 10:00 ч. до 17:00 ч.
Tелефон за информация за артикула - 0878 878 476
1. Какво представлява Днгоксин Софарма и за какво се използва
Дигоксин Софарма съдържа лекарственото вещество дигоксин. Той е от групата на т.н. сърдечни (дигиталисови) гликозиди. Това са лекарства, които забавят сърдечната дейност и едновременно с това повишават силата, с която бие сърцето.
Дигоксин Софарма се използва за лечение на определени заболявания на сърцето като:
- сърдечна недостатъчност
Означава, че Вашият сърдечен мускул не изпомпва кръвта достатъчно силно, за да кръвоснабдява цялото тяло в достатъчна степен. Това състояние е различно от сърдечен инфаркт, нито означава, че сърцето Ви спира да работи.
- някои нарушения на сърдечния ритъм
Това включва предсърдно трептене или предсърдно мъждене, при които сърцето бие твърде бързо или неравномерно. Те се причиняват от нарушения в начина, по който горните сърдечни кухини изпращат електрически сигнали.
2. Какво трябва да знаете, преди да приемете Дигоксин Софарма
Не приемайте Дигоксин Софарма:
- ако сте алергични към дигоксин или към някоя от останалите съставки на това лекарство (изброени в точка 6);
- ако сте алергични към други сърдечни гликозиди (напр. дигитоксин);
- ако Ви е казано, че имате някои от следните заболявания на сърцето:
- Втора степен или интермитентен (временен) пълен сърдечен блок
- Над камерна аритмия
- Камерна тахикардия или камерно мъждене
- Хипертрофична обструктивна кардиомиопатия
Предупреждения и предпазни мерки
Говорете с Вашия лекар или фармацевт, преди да приемете Дигоксин Софарма.
Уведомете Вашия лекар или фармацевт ако:
- скоро сте преживели сърдечен удар (инфаркт на миокарда);
- знаете, че имате ниски нива на калий или магнезий в кръвта (хипокалиемия или хипомагнезиемия);
- знаете, че имате високи нива на калций в кръвта (хиперкалциемия);
- имате сърдечно заболяване, причинено от недостиг на витамин В (болестта бери-бери);
- имате проблеми с щитовидната жлеза;
- имате проблеми с бъбреците;
- имате проблеми с белите дробове;
- имате проблеми с храносмилането.
Ако не сте сигурни дали нещо от гореизброеното се отнася за Вас, говорете с Вашия лекар или фармацевт, преди да приемете това лекарство. Вашият лекар може да коригира дозата или Вие може де се нуждаете от друго лекарство.
Други лекарства и Дигоксин Софарма
Информирайте Вашия лекар или фармацевт, ако приемате, наскоро сте приемали или е възможно да приемете други лекарства. Това включва и лекарствата, които сте закупили без лекарско предписание, както и билковите продукти.
Важно е да споделите с Вашия лекар или фармацевт, ако сте приемали дигоксин или дигитоксин през последните две седмици. Това може да наложи промяна на дозата от Вашия лекар. Приемането на Дигоксин Софарма съвместно с други лекарства може да повлияе на начина, по който те или Дигоксин Софарма Ви въздействат. Уведомете Вашия лекар или фармацевт, в случай, че приемате някои от следните:
- лекарства за стомашни-чревни заболявания като нарушено храносмилане, повръщане и диария;
- лекарства за сърдечни заболявания, включително високо кръвно налягане (хипертония) и нарушения на сърдечния ритъм (аритмия);
- лекарства за бронхиална астма;
- лекарства за лечение на рак;
- лекарства за епилепсия;
- лекарства за тревожност или депресия;
- лекарства за бактериални инфекции (антибиотици);
- лекарства за гъбични инфекции (антимикотици);
- лекарства за понижаване на високите нива на холестерол в кръвта;
- лекарства за предотвратяване на отхвърлянето на трансплантиран орган; лекарства за проблеми с имунната система;
- лекарства за предотвратяване на съсирването на кръвта по време на хемодиализа;
- лекарства за обезводняване (диуретици);
- очистителни (лаксативи);
- стероиди;
- обезболяващи (анестетици);
- жълт кантарион.
Не трябва да приемате жълт кантарион едновременно с Дигоксин Софарма. Ако вече приемате жълт кантарион е необходимо да се посъветвате с Вашия лекар, преди да спрете употребата му. Ако не сте сигурни дали нещо от гореизброеното се отнася за Вас, говорете с Вашия лекар или фармацевт, преди да приемете Дигоксин Софарма.
Дигоксин Софарма с храна и напитки
Дигоксин е съвместим и може да се приема едновременно с повечето храни. Избягвайте да приемате Дигоксин Софарма с храни, богати на фибри (баластни вещества, целулоза) - тъмен хляб, зърнени храни, плодове, зеленчуци и бобови храни, защото това може да доведе до намаляване на количеството дигоксин, абсорбирано от организма.
Бременност и кърмене
Ако сте бременна или кърмите, смятате, че може да сте бременна или планирате да забременеете, посъветвайте се с Вашия лекар или фармацевт преди употребата на това лекарство. Бременността не се явява противопоказание за употреба на дигоксин. Не са наблюдавани нежелани реакции при плода, когато майката приема обичайни дози дигоксин, дори и за продължителен период от време. Дигоксин не е противопоказан при кърмене.
Шофиране и работа с машини
При лечение с Дигоксин Софарма може да се появи замаяност, сънливост и замъглено виждане. Докато не отшумят тези явления, не шофирайте и не работете с машини и инструменти.
3. Как да приемате Дигоксин Софарма
Винаги приемайте това лекарство точно както Ви е казал Вашия лекар. Ако не сте сигурни в нещо, попитайте Вашия лекар или фармацевт. Не трябва да променяте дозите или да преустановявате лечението без да се консултирате преди това с лекаря, дори ако се чувствате добре. Вашият лекар ще вземе решение каква е подходящата доза за Вас. Това зависи от естеството и сериозността на сърдечното заболяване, от което страдате, от възрастта, теглото и състоянието на бъбреците Ви. Дозата може да бъде повишена или понижена, в зависимост от това как реагирате на лечението. Вашият лекар ще Ви наблюдава, за да разбере как се повлиявате от лекарството и може да назначи изследвания на кръвта и урината.
Начин на приложение
Таблетките се поглъщат цели.
Дозировка
Обикновено лечението има два етапа:
I етап — натоварване (дигитализация)
Приемат се по-високи дози дигоксин като по този начин, с натрупване на лекарството бързо се достига до необходимата за лечението Ви концентрация. Това става по два начина:
приемате еднократно висока доза от лекарството, след което продължавате с поддържаща доза;
приемате по-малки дози ежедневно в продължение на седмица, след което продължавате с поддържаща доза.
II етап - поддържаща доза
След натоварването продължавате с много по-ниска доза, приемана всеки ден, докато Вашия лекар реши да прекратите лечението си.
Възрастни и депа над 10 години
Натоварваща доза
Обикновено е от 0,75 до 1,5 mg (3 до 6 таблетки) еднократно.
При някои пациенти тази доза може да бъде разпределена на отделни дози през 6 часа.
Като алтернативен вариант, могат да се прилагат от 0,25 до 0,75 mg (1 до 3 таблетки) ежедневно за една седмица.
Поддържаща доза
Ще бъде определена от Вашия лекар, в зависимост от това как реагирате на лечението.
Обичайната поддържаща доза е от 0,125 до 0,25 mg (1/2 до 1 таблетка) дневно.
Деца до 10 години
Натоварваща доза
Определя се според телесното тегло на Вашето дете.
Обичайно тази доза е от 0,025 до 0,045 mg/kg телесно тегло.
Разпределя се на няколко дози, които се приемат на интервал от 4 до 8 часа.
Поддържаща доза
Ще бъде определена от лекаря, в зависимост от това, как Вашето дете реагира на лечението.
Обичайно тази доза е 1/5 или 1/4 от натоварващата доза и се приема ежедневно.
Ако сте приели повече от необходимата доза Дигоксин Софарма
Ако сте приели доза, по-голяма от предписаната, или някой друг е взел от Вашия Дигоксин Софарма по грешка, незабавно отидете в болница. Може да получите някои от симптомите описани в точка 4, но по-силно изразени.
Ако сте пропуснали да приемете Дигоксин Софарма
Ако сте пропуснали да приемете доза, вземете я веднага щом се сетите. Не вземайте пропуснатата доза, в случай, че наближава времето за прием на следващата. Не вземайте двойна доза, за да компенсирате пропуснатата. При необходимост се консултирайте с лекуващия лекар.
Ако сте спрели приема на Дигоксин Софарма
Продължителността на лечението се определя от лекуващия лекар. Не спирайте лечението по собствено усмотрение, защото Вашето сърдечно заболяване може да се влоши. Прекратяването на лечението става само след консултация с лекуващия Ви лекар.
Ако имате някакви допълнителни въпроси, свързани с употребата на това лекарство, попитайте Вашия лекар или фармацевт.
4. Възможни нежелани реакции
Както всички лекарства, това лекарство може да предизвика нежелани реакции, въпреки че не всеки ги получава.
Ако причината да получавате нежелани реакции към Дигоксин Софарма е, че дозата, което приемате, е твърде висока за Вас, Вашият лекар може да я коригира.
Незабавно се свържете с Вашия лекар, ако почувствате сърцебиене, прескачане на сърцето, болка в гърдите, не Ви достига въздух и се потите. Това могат да бъдат симптоми на сериозен проблем със сърцето, причинен от новопоявила се аритмия.
Други нежелани реакции, които трябва да споделите с Вашия лекар са:
Чести (засягат до 1 на 10 души)
- забавен пулс или прескачане на сърцето
- гадене, повръщане и диария
- кожен обрив, който може да сърби
- сънливост и замаяност
- влошено зрение, със замъглено виждане или виждане в жьлто-зелен оттенък
Нечести (засягат до 1 на 100 души)
- депресия
Много редки (засягат до 1 на 10 000 души)
- получавате синини или кървите по-лесно от обичайното
- болки в корема, следствие от влошено кръвоснабдяване и увреждане на червата
- умствени увреждания, изразяващи се в обърканост, безразличие и неспособност за ясна преценка
- слабост, умора и обща отпадналост
- нарастване на млечните жлези при мъжете
- загуба на апетит
- главоболие
Рядко Дигоксин Софарма може да причини сериозна аритмия. Вероятно Вашият лекар ще Ви наблюдава редовно, за да следи как Ви въздейства лечението с Дигоксин Софарма.
Ако получите някакви нежелани лекарствени реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт. Това включва всички възможни, неописани в тази листовка нежелани реакции.
5. Как да съхранявате Дигоксин Софарма
Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Този лекарствен продукт не изисква специални условия на съхранение.
Не използвайте това лекарство след датата на изтичане срока на годност, отбелязана върху опаковката. Срокът на годност включва последния ден от посочения месец.
Не изхвърляйте лекарствата в канализацията или в контейнера за домашни отпадъци. Попитайте Вашия фармацевт как да изхвърляте лекарствата, които вече не използвате. Тези мерки ще спомогнат за опазване на околната среда.
6. Съдържание на опаковката и допълнителна информация
Какво съдържа Дигоксин Софарма
Активното вещество е дигоксин 0,25 mg.
Другите съставки са: микрокристална целулоза, царевично нишесте, повидон, магнезиев стеарат, колоидален силициев диоксид.
Как изглежда Дигоксин Софарма и какво съдържа опаковката
Кръгли, плоски, бели таблетки с фасета и делителна черта от едната страна. По 10 таблетки в блистер от PVC/алуминиево фолио; по 2 или 5 блистера, заедно с листовка в картонена кутия.
Опаковка:
20 таблетки
Производител:
СОФАРМА АД, България
Добавете Коментар
Доставка
(„Условия за отказ и рекламация“)
Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Аптека | Адрес на аптеката |
„Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6 („Аптека/та") | гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова |
(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.
Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].
Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД и са в сила от 01.11.2024 г.
Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ
ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
/ наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /
Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
/ имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
/ наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.
Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
- Привеждане на стоката в съответствие или замяна.
- Пропорционално намаляване на цената – претендирана сума ____________.
- Разваляне на договора за продажба и възстановяване на заплатени по него суми.
Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________
С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________ Подпис: ________________