ОТРИВИН спрей 0.1% 10мл
2692 точки

Провери за наличност в Аптека

Консултации по телефон от 10:00 ч. до 17:00 ч.
Tелефон за информация за артикула - 0878 878 476
МАРИМЕР СПРЕЙ ЗА НОС 100мл
МИЛИАН СПРЕЙ ЗА НОС 20мл
НАЗОПРЕС спрей за нос 20мл
Отривин Спрей 0.1% с хидратираща формула х 10 мл
ДетайлиОтривин 0,1% Спрей за нос е лекарствен продукт - назален деконгестант, който бързо отпушва запушения нос. Той е предназначен за лечение на възрастни и юноши над 12 години.
Оtrivin 0,1% spray съдържа активното вещество ксилометазолин. Той бързо отпушва запушения Ви нос и спомага отстраняването на блокиращия лигавицата секрет, като Ви дава възможност да дишате по-лесно.
ОТРИВИН 0,1% Спрей за нос се използва за облекчаване запушването на носа, причинено от простудни заболявания, сенна хрема или други алергични ринити, синузити.
Ефектът на ОТРИВИН 0,1% Спрей за нос започва в рамките на 2 минути и продължава до 12 часа. Той се понася добре дори от пациенти с чувствителна носна лигавица.
ОТРИВИН 0,1% Спрей за нос, приложен в носа, може да се използва и при възпаление на ухото, за да подпомогне отбъбването на назофарингеалната лигавица, покриваща носните пътища и гърло. Той може да Ви бъде предписан от вашия лекар, ако Ви предстои изследване на носната кухина. Лабораторни изследвания показват, че ксилометазолинът намалява инфекциозната активност на човешкия риновирус, причинител на простудни заболявания.
ОТРИВИН 0,1% Спрей за нос (Хидратираща формула) съдържа съставки, които спомагат за предотвратяване на сухотата и дразненето на носната лигавица.
Не използвайте, ако имате:
• алергия (свръхчувствителност) към ксилометазолинов хидрохлорид или към някоя от останалите съставки на Отривин 0.1% Спрей за нос;
• ако скоро са ви правили операция през носа;
• ако имате остроъгълна глаукома.
• ако е налице някое от изброените, моля, информирайте вашия лекар или фармацевт, защото ОТРИВИН 0.1% Спрей за нос не е подходящ за вас при тези обстоятелства.
Обърнете специално внимание при употребата на Отривин 0.1% Спрей за нос.
Консултирайте се с вашия лекар или фармацевт преди използването на ОТРИВИН 0.1% Спрей за нос, ако имате някое от следните заболявания:
• високо кръвно налягане; заболяване на сърдечно-съдовата система;
• хиперфункция на щитовидната жлеза;
• диабет.
• Ако е налице някое от изброените заболявания, не употребявайте ОТРИВИН 0.1% Спрей за нос, преди да се консултирате с вашия лекар или фармацевт.
• Подобно на другите лекарства за отпушване на носа (назални деконгестанти) ОТРИВИН 0.1% Спрей за нос може да предизвика смущения в съня, безпокойство и треперене при много чувствителни пациенти.
Консултирайте се с вашия лекар, ако някой от симптомите стане обезпокоителен.
Подобно на другите назални деконгестанти Отривин 0.1% Спрей за нос не трябва да се използва повече от 10 последователни дни.
Консултирайте се с вашия лекар, ако симптомите продължават.
Продължителната или прекомерната употреба на продукта може да доведе до повторно запушване на носа или влошаване.
Отривин 0.1% Спрей за нос не е предназначен за използване в очите или устата.
Не надвишавайте препоръчителната доза, особено при деца и много възрастни пациенти.
Деца:
не се препоръчва да се използва от деца под 12 години.
Други лекарства и Отривин 0.1% Спрей за нос:
Не трябва да използвате, ако приемате някои медикаменти за лечение на депресия (моноаминооксидазни инхибитори - МАОИ, или трициклични и тетрациклични антидепресанти).
Моля информирайте вашия лекар или фармацевт, ако приемате или наскоро сте приемали други лекарства, включително и такива, отпускани без рецепта.
Бременност и кърмене:
Не трябва да се използва по време на бременност. Ако кърмите, Отривин 0.1% Спрей за нос трябва да бъде употребяван само след лекарска консултация. Посъветвайте се с вашия лекар или фармацевт преди използването на което и да е лекарство.
Шофиране и работа с машини:
Отривин 0.1% Спрей за нос не повлиява или повлиява пренебрежимо способността за шофиране и работа с машини.
Възможни нежелани реакции:
Като всички лекарства, Отривин 0.1% Спрей за нос може да предизвика нежелани реакции, въпреки че не всеки ги получава.
СПРЕТЕ употребата на Отривин 0.1% Спрей за нос и незабавно потърсете лекарска помощ, ако установите някои от следващите симптоми, които могат да са проява на алергична реакция:
• затруднено дишане или преглъщане;
• подуване на лицето, устните, езика или гърлото;
• силен сърбеж на кожата, с червен обрив или изразен оток.
Чести нежелани реакции (могат да засегнат между 1 и 10 на всеки 100 пациенти):
• Сухота или дразнене на носната лигавица, гадене, главоболие, чувство на парене на мястото на прилагане.
Много редки нежелани реакции (могат да засегнат по-малко от 1 на всеки 10 000 пациенти):
• Алергични реакции (кожен обрив, сърбеж), замъглено виждане, аритмична или учестена сърдечна дейност.
Ако някоя от нежеланите лекарствени реакции стане сериозна или забележите други, моля уведомете вашия лекар или фармацевт.
Състав
Активното вещество на ОТРИВИН 0,1% Спрей за нос е: ксилометазолинов хидрохлорид.
Всеки ml съдържа 1 mg ксилометазолинов хидрохлорид.
Другите съставки са: натриев дихидрогенфосфат дихидрат, динатриев фосфат додекахидрат, динатриев едетат, бензалкониев хлорид, сорбитол 70%, метилхидроксипропилцелулоза (хидратираща съставка), натриев хлорид, пречистена вода.
ачин на употреба
Преди употреба прочетете листовката.
ОТРИВИН 0,1% Спрей за нос не се препоръчва да се използва от деца под 12-годишна възраст.
За възрастни и юноши над 12 години, препоръчителната доза е: 1 впръскване във всяка ноздра до 3 пъти дневно.
Не превишавайте максимума от 3 впръсквания дневно във всяка ноздра. Последната доза може да се приложи преди лягане.
- Почистете носа.
- Отстранете предпазната капачка.
- Преди първа употреба на ОТРИВИН 0,1% Спрей за нос, извършете 4 напомпвания, за да активирате помпата. Веднъж активирана, помпата ще остане нормално заредена по време на ежедневните апликации. Ако спреят не се разпръсне по време на пълното активиране или продуктът не е бил използван повече от 7 дни, ще трябва отново да активирате помпата, като повторите четирите напомпвания. Бъдете много внимателни да не пръснете в очите или устата.
- Дръжте изправен флакона, като поставите палеца в основата му, а накрайника между пръстите.
- Наклонете се леко напред и поставете накрайника в ноздрата.
- Натиснете и едновременно с това вдишайте леко през носа.
- Повторете и в другата ноздра.
- Почистете и подсушете накрайника, преди да поставите предпазната капачка непосредствено след употреба.
- За да се избегне възможно разпространение на инфекцията, ОТРИВИН 0,1% Спрей за нос трябва да се употребява само от един пациент.
ОТРИВИН 0,1% Спрей за нос не трябва да се използва повече от 10 последователни дни. Консултирайте се с Вашия лекар, ако симптомите продължават. Продължителната или прекомерната употреба на продукта може да доведе до повторно запушване на носа или влошаване.
Не трябва да се прилага повече от 10 последователни дни. Ако симптомите на настинка продължават, консултирайте се с вашия лекар или фармацевт. За да се избегне евентуално разпространение на инфекцията, само един човек трябва да използва опаковката
Добавете Коментар
Доставка
(„Условия за отказ и рекламация“)
Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Аптека | Адрес на аптеката |
„Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6 („Аптека/та") | гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова |
(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.
Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].
Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД и са в сила от 01.11.2024 г.
Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ
ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
/ наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /
Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
/ имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
/ наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.
Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
- Привеждане на стоката в съответствие или замяна.
- Пропорционално намаляване на цената – претендирана сума ____________.
- Разваляне на договора за продажба и възстановяване на заплатени по него суми.
Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________
С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________ Подпис: ________________