НИЗИТА унгв назал 20гр

Бранд : ENGELHARD , ATC : R01AX
  Референция: I050200327
Цена на продукта:
0.00 лв.
pin

Провери за наличност в Аптека

cart
Разфасовка:

Поръчай Онлайн

Консултации по телефон от 10:00 ч. до 17:00 ч.


Tелефон за информация за артикула - 0878 878 476

НИЗИТА унгвент за нос 20 г
Какво съдържа Низита унгвент за нос?
100 g унгвент съдържат 2,8 g натриев хлорид и 7,2 g натриев хидрогенкарбонат.
Други съставки: ланолинов алкохол, лимонено масло, бял вазелин, средноверижни триглицериди, течен парафин, цетилстеарил алкохол.
Кога се прилага Низита унгвент за нос?
Низита унгвент за нос се използва в случаите на суха носна лигавица.
подпомага отпушването на носа, например при настинка
почиства и овлажнява носната лигавица, например при условия на сух въздух
омекотява струпеите и крустите.
Низита унгвент за нос е подходящ за възрастни, деца и кърмачета.
Кога не трябва да използвате Низита унгвент за нос?
Низита унгвент за нос не трябва да се използва в случай на свръхчувствителност към някоя от съставките на продукта.
Какви предпазни мерки са необходими при употребата на Низита унгвент за нос?
Когато се използва правилно, не са необходими някакви специални предпазни мерки. Въпреки това след операции на носа или инциденти, е необходима консултация с лекар, преди употребата на Низита унгвент за нос.
Може ли Низита унгвент за нос да се използва при бременност и кърмене?
Няма данни за вредно действие на Низита унгвент за нос по време на бременност и кърмене.

Как да използвате Низита унгвент за нос?
Въвежда се около 1 см от унгвента във всяка ноздра, няколко пъти дневно. Поставете накрайника на тубата възможно най-дълбоко в ноздрата, изстискайте малко от унгвента и го разпределете равномерно по носната лигавица като леко масажирате от двете страни на носа.
Унгвентът може да се постави в носа и с помощта на памучен тампон.
Унгвентът трябва да се прилага няколко пъти дневно и преди лягане.
От хигиенна гледна точка и за предотвратяване на инфекции, всяка туба Низита унгвент за нос трябва да се използва само от един човек. След употреба накрайникът трябва да се почисти.

Колко дълго можете да използвате Низита унгвент за нос?
Низита унгвент за нос може при необходимост да се използва за дълъг период от време. Ако симптомите не се подобрят след 14 дневна терапия, моля консултирайте се с Вашия лекар или фармацевт.
Какви нежелани лекарствени реакции може да предизвика Низита унгвент за нос?
В редки случаи Низита унгвент за нос може да предизвика леко парещо усещане върху носната лигавица.
Много рядко ланолиновият алкохол и лимоненото масло, съдържащи се в унгвента, могат да причинят реакции на свръхчувствителност.
Какво друго трябва да се има предвид?
Низита унгвент за нос може да се използва само до датата отбелязана на картонената кутия и на тубата.
Забележка:
Винаги съхранявайте Низита унгвент за нос във външната опаковка по време на ежедневна употреба, за да предпазите тубата от нараняване. Низита унгвент за нос съдържа смес от течни и твърди мазнини, които могат леко да се променят, ако се съхраняват неправилно (под 15°С или над 25°С). При по-висока температура унгвентът може да се разслои. В резултат на това може при първото отваряне да изтече малко мазнина. При съхраняване при по-ниска температура е възможно да се затрудни изстискването на унгвента от тубата. За да избегнете повреждането на тубата, чрез прегъване например, е необходимо унгвентът да се изстисква винаги отзад напред.
Малкото количество въздух в тубата, получено по време на пълненето, не повлиява нито ефикасността, нито количеството на продукта.
Да се съхранява на място, недостъпно за деца!
Опаковка:
20 грама
Информация за Низита унгвент за нос
Лигавицата на дихателните пътища
Дихателните пътища са покрити с лигавица, която осигурява правилното функциониране на дихателните органи. В лигавицата на горните дихателни пътища се намират секреторните клетки и ресничестите клетки (т. нар. цилии). Секреторните клетки произвеждат течност (секрет), която овлажнява вдишвания въздух (около 10 000 литра дневно) като едновременно с това задържа прах, мръсотия, причинители на болести и др. С помощта на цилиите, които са в постоянно движение, чуждите тела биват транспортирани навън или през гърлото към стомаха.
Когато лигавицата е изсушена, тя не може да изпълнява своята естествена функция. По този начин се улеснява проникването на причинителите на болести и се влошават обонянието и вкуса. Освен това може да се стигне до раздразване на носната лигавица.

Нашият нос - функции и задачи
Носът изпълнява различни функции, целящи предпазването на дихателните пътища от заболявания. Вдишваният въздух се привежда с помощта на носа почти до температурата на тялото, т.е. през зимата студеният въздух се затопля, а през лятото много горещият се охлажда. Допълнително вдишваният въздух се овлажнява и филтрира в носа така, че вдишваните частици прах да бъдат отстранени и до белите дробове да достига само чист въздух. По тази причина дишането трябва да се извършва през носа, а не през устата. Това обаче не е възможно, когато е нарушена функцията на носа и носната лигавица е прекалено суха.

Сух нос
Това е един често срещан проблем, който засяга всички възрастови групи и може да възникне през всеки сезон. Образуващите се струпеи са не само досадни, а понякога могат да бъдат и болезнени. Податливостта на инфекции се повишава, затрудняват се дишането, обонянието и вкуса. Това води до влошаване качеството на живот.

Сухата носна лигавица може да бъде причинена от
нежелани реакции от приема на определени лекарства
определени заболявания, напр. диабет или ревматизъм често водят също до изсушаване на носната лигавица
отопляеми и климатизирани помещения
прах или други дразнещи вещества
понякога сухата носна лигавица е възрастово обусловена.
Препоръки и възможности за лечение
Лечебното действие на солите (натриев хлорид) се използва от хората от стотици години. Престоят на солен морски въздух и инхалациите със солена изворна вода водят до облекчаване на оплакванията на дихателните пътища. Солите, съдържащи се унгвента, поради свойството си да задържат водата, поддържат влажна среда в носа.
Низита унгвент за нос е широко приложим
За профилактика
защитава носната лигавица от изсушаване
ограничава контакта на дразнещите вещества с носната лигавица
За лечение
овлажнява носната лигавица
отмива струпеите
подпомага лечението на хремата при кърмачета и деца
подобрява носното дишане и така може да доведе до намаляване на хъркането
За последваща грижа
подпомага регенерацията на нарушената носна лигавица при хрема, кървене от носа и след операции.
В случай на суха носна лигавица имате възможност да използвате и Низита спрей за нос.

 
0
Оценки
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Ревюта на клиенти

Добавете Коментар

Доставка
УСЛОВИЯ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРАВОТО НА ОТКАЗ И ПРАВОТО НА РЕКЛАМАЦИЯ ПРИ СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg
(„Условия за отказ и рекламация“)

Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД  с ЕИК 202121789  („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители,  които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Аптека Адрес на аптеката
„Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6 („Аптека/та") гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова
   
   

(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.

Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.

Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].

Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД  и са в сила от 01.11.2024 г.

Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
 

ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)

– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД  с ЕИК 202121789  (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:

– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)

– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________


ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ

ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
                                                                                   / наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /

Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
                                                                                                          / имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
                                                                                                                      / наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.

Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
  • Привеждане на стоката в съответствие или замяна.
  • Пропорционално намаляване на цената – претендирана сума ____________.
  • Разваляне на договора за продажба и възстановяване на заплатени по него суми.

Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________

С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________                                                                Подпис: ________________
 
 
Моля, попълнете настоящия фомруляр, прикачете снимки на документите, които прилагате към него и го изпратете на следния имейл адрес: _____________________