БРОНХЕТАМИН сироп 7,5мг/5мл 200мл

Бранд : АКТАВИС ОТС , ATC : R05DB13
  Референция: I050200608
Вие спестявате 35%
Цена на продукта:
0.00 лв.
или  
7.27 лв. + 25 точки
Точки които получавате при покупка:
2545 точки
pin

Провери за наличност в Аптека

cart
Разфасовка:

Поръчай Онлайн

Консултации по телефон от 10:00 ч. до 17:00 ч.


Tелефон за информация за артикула - 0878 878 476

БРОНХЕТАМИН сироп 7.5 мг / 5 мл 200 мл
Листовка: информация за пациента
Бронхетамин 7,5 mg/5 ml сироп
Bronchetamin 7,5 mg/5 ml syrup
бутамират цитрат (butamirate citrate)

Прочетете внимателно цялата листовка, преди да започнете да приемате това лекарство, тъй като тя съдържа важна за Вас информация.
Винаги приемайте това лекарство точно както е описано в тази листовка или както Ви е казал Вашият лекар или фармацевт.
Запазете тази листовка. Може да се наложи да я прочетете отново.
Ако се нуждаете от допълнителна информация или съвет, попитайте Вашия фармацевт.
Ако получите някакви нежелани реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт. Това включва и всички възможни нежелани реакции, неописани в тази листовка. Вижте точка 4. Ако след 5-7 дни не се чувствате по-добре или състоянието Ви се влоши, трябва да потърсите лекарска помощ.
Какво съдържа тази листовка
1. Какво представлява Бронхетамин и за какво се използва
2. Какво трябва да знаете, преди да приемете Бронхетамин
3. Как да приемате Бронхетамин
4. Възможни нежелани реакции
5. Как да съхранявате Бронхетамин
6. Съдържание на опаковката и допълнителна информация

1. Какво представлява Бронхетамин и за какво се използва
Бронхетамин съдържа като активна съставка бутамират цитрат. Принадлежи към противокашличните средства, които действат върху центъра на кашлицата в мозъка. Лекарственият продукт спомага за разширяването на дихателните пътища, като по този начин облекчава затрудненото дишане.

Бронхетамин е подходящ за симптоматично лечението на суха кашлица с различен произход (вкл. коклюш).
Прилага се за потискане на кашлицата преди и след хирургични операции, при хирургични процедури и изследвания (бронхоскопия).
Ако след 5-7 дни не се чувствате по-добре или състоянието Ви се влоши,, трябва да потърсите лекарска помощ.

2. Какво трябва да знаете, преди да приемете Бронхетамин
Не приемахте Бронхетамин
ако сте алергични към бутамират или към някоя от останалите съставки на това лекарство (изброени в точка 6)
Лекарственият продукт не се прилага при деца под 3 години.

Предупреждения и предпазни мерки
Говорете с Вашия лекар или фармацевт, преди да приемете Бронхетамин, ако приемате лекарства за отхрачване, Лекарственият продукт потиска кашличния рефлекс и трябва да се избягва едновременната му употреба с отхрачващи лекарства, защото е възможна задръжка на секрети в дихателните пътища Това повишава риска от спазъм на дихателните пътища и поява на инфекции.

Ако кашлицата продължава повече от 1 седмица се налага консултация с лекар.

Бронхетамин съдържа сорбитол (2 250 mg в 5 ml) и сукралоза като подсладители, което го прави подходящ за пациенти, страдащи от диабет (енергийната стойност на сорбитол е 2,6 kcal/g).

Други лекарства и Бронхетамин
Информирайте Вашия лекар или фармацевт, ако приемате, наскоро сте приемали или е възможно да приемете други лекарства, включително лекарства без лекарско предписание или хранителни добавки.
Не употребявайте средства за отхрачване едновременно с Бронхетамин, защото това може да доведе до задържане на бронхиален секрет в дробовете Ви.

Бронхетамин с храни, напитки и алкохол
По време на лечение с Бронхетамин трябва да се избягва употребата на алкохол.

Бременност, кърмене и фертилитет
Ако сте бременна или кърмите, смятате, че може да сте бременна или планирате бременност, посъветвайте се с Вашия лекар или фармацевт преди употребата на това лекарство.

По време на бременност и кърмене продуктът може да се използва само по лекарско предписание, ако лечението с него е наложително.

Ефекти върху способността за шофиране и работа с машини
Бронхетамин може да предизвика сънливост и замаяност. При шофиране или работа с машини се препоръчва повишено внимание. Вашето дете трябва да избягва карането на колело или скутер в уличното движение, когато използва Бронхетамин.

Бронхетамин съдържа сорбитол (Е 420)
Това лекарство съдържа 2 250 mg сорбитол, във всяка доза от 5 ml, които са еквивалентни на 6 750 mg/15 ml.
Сорбитолът е източник на фруктоза. Ако Вашият лекар Ви е казал, че Вие или Вашето дете имате непоносимост към някои захари или Вие поставена диагноза наследствена непоносимост към фруктоза, рядко генетично заболяване, при което хората не могат да разграждат фруктозата, говорете с Вашия лекар преди Вие или Вашето дете да приемете това лекарство.
Сорбитолът може да причини стомашно-чревно неразположение и слабо изразено слабително действие.

Бронхетамин съдържа натриев бензоат (Е 211)
Това лекарство съдържа 5 mg натриев бензоат във всяка доза от 5 ml, които са еквивалентни на 15 mg/15 ml.

Бронхетамин съдържа натрий
Това лекарство съдържа по-малко от 1 mmol натрий (23 mg) на доза от 5 ml и от 15 ml сироп, т.е. може да се каже, че практически не съдържа натрий.

Бронхетамин съдържа пропилен гликол (Е 1520) от състава на Аромат карамел и Аромат шоколад
Това лекарство съдържа 16,95 mg пропиленгликол във всяка доза от 5 ml, които са еквивалентни на на 50,85 mg/15 ml.

Бронхетамин съдържа алкохол (етанол)
Това лекарство съдържа не повече от 0,16 mg алкохол (етанол) в доза от 5 ml (в състава на Аромат шоколад), което е еквивалентно на 0,48 mg в доза от 15 ml. Количеството в доза от 5 ml и 15 ml на това лекарство е еквивалентно на по-малко от 1 ml бира или 1 ml вино.

Малкото количество алкохол в това лекарство няма да има някакви забележими ефекти.

3. Как да приемате Бронхетамин
Винаги приемайте това лекарство точно както е описано в тази листовка или както Ви е казал Вашият лекар или фармацевт. Ако не сте сигурни в нещо, попитайте Вашия лекар или фармацевт.

Препоръчителната доза е:
Деца от 3 до 6 години - по 5 ml 3 пъти дневно
Деца от 6 до 12 години - по 10 ml 3 пъти дневно
Деца над 12 години - по 15 ml 3 пъти дневно
Възрастни - по 15 ml 4 пъти дневно

За правилно дозиране използвайте приложената мерителна чашка. Почиствайте и подсушавайте чашката след всяка употреба.

Максимална продължителност на лечението с Бронхетамин е 5-7 дни.

Ако кашлицата не се потисне и оплакванията Ви продължават след този срок е необходимо да се , обърнете към Вашия лекар за съвет и консултация.

Ако сте приели повече от необходимата доза Бронхетамин
Ако сте приели повече от препоръчителната доза, обърнете се към Вашия лекар или отидете до най-близката болница.

Приемът на по-високи дози може да доведе до: сънливост, замаяност, гадене, повръщане и понижаване на кръвното налягане.

При поява на такива или подобни симптоми се обърнете към лекар, който ще приложи подходящо лечение.

Ако сте пропуснали да приемете Бронхетамин
Ако сте пропуснали да приложите една доза, направете това колкото е възможно по-скоро, след като сте си спомнили. Не вземайте двойна доза, за да компенсирате пропуснатата доза. Приложете следващата доза в обичайното време.

Ако имате някакви допълнителни въпроси, свързани с употребата на това лекарство, попитайте Вашия лекар или фармацевт.

4. Възможни нежелани реакции
Както всички лекарства, това лекарство може да предизвика нежелани реакции, въпреки че не всеки ги получава.

Нежеланите реакции, които могат да се наблюдават при прием на лекарствения продукт са редки (могат да засегнат до 1 на 1 000 пациенти):

сънливост
гадене
диария
кожни обриви
Тези нежелани реакции обикновено отзвучават след понижаване на дозата или прекратяване на лечението.

Съобщаване на нежелани реакции
Ако получите някакви нежелани лекарствени реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт. Това включва всички възможни неописани в тази листовка нежелани реакции. Можете също да съобщите нежелани реакции директно чрез Изпълнителна агенция по лекарствата, ул. "Дамян Груев” № 8, 1303 София, тел.: 02 8903417, уебсайт: www.bda.bg. Като съобщавате нежелани реакции, можете да дадете своя принос за получаване на повече информация относно безопасността на това лекарство.

5. Как да съхранявате Бронхетамин
Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Да се съхранява под 25°С.
Срок на годност след първо отваряне на опаковката: 30 дни.

Не използвайте това лекарство след срока на годност отбелязан върху опаковката след „Годен до:“. Срокът на годност отговаря на последния ден от посочения месец.
Не изхвърляйте лекарствата в канализацията или в контейнера за домашни отпадъци. Попитайте Вашия фармацевт как да изхвърляте лекарствата, които вече не използвате. Тези мерки ще спомогнат за опазване на околната среда.

6. Съдържание на опаковката и допълнителна информация
Какво съдържа Бронхетамин
Активно вещество: бутамират цитрат. В 5 ml сироп се съдържат 7,5 mg бутамират цитрат.
Други съставки: сорбитол (Е 420), глицерол (Е 422), сукралоза, натриев бензоат (Е 211), лимонена киселина монохидрат, аромат карамел (съдържа пропиленгликол Е 1520), аромат шоколад (съдържа пропиленгликол Е 1520), пречистена вода.
Как изглежда Бронхетамин и какво съдържа опаковката
Бронхетамин сироп е безцветна или бледожълта течност.
Бронхетамин сироп се предлага в опаковка по 200 ml - тъмна стъклена бутилка, затворена с капачка от полипропилен с уплътнение от полиетилен HD, шш бутилка от полиетилентерефталат, затворена с капачка. Всяка опаковка съдържа мерителна чашка.

 
0
Оценки
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Ревюта на клиенти

Добавете Коментар

Доставка
УСЛОВИЯ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРАВОТО НА ОТКАЗ И ПРАВОТО НА РЕКЛАМАЦИЯ ПРИ СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg
(„Условия за отказ и рекламация“)

Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД  с ЕИК 202121789  („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители,  които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Аптека Адрес на аптеката
„Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6 („Аптека/та") гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова
   
   

(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.

Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.

Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].

Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД  и са в сила от 01.11.2024 г.

Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
 

ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)

– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД  с ЕИК 202121789  (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:

– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)

– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________


ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ

ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
                                                                                   / наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /

Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
                                                                                                          / имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
                                                                                                                      / наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.

Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
  • Привеждане на стоката в съответствие или замяна.
  • Пропорционално намаляване на цената – претендирана сума ____________.
  • Разваляне на договора за продажба и възстановяване на заплатени по него суми.

Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________

С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________                                                                Подпис: ________________
 
 
Моля, попълнете настоящия фомруляр, прикачете снимки на документите, които прилагате към него и го изпратете на следния имейл адрес: _____________________