АРТЕЛАК ОТИК капки за уши 7гр
Бранд :
BAUSCH & LOMB
Референция:
I050200505
Цена на продукта:
10.40 лв.
0.00 лв.

Провери за наличност в Аптека

Разфасовка:
Поръчай Онлайн
Консултации по телефон от 10:00 ч. до 17:00 ч.
Tелефон за информация за артикула - 0878 878 476
ОТОРИГ капки за уши 10мл
21.61 лв.
ОЛИВОКАП спрей за уши 15мл
10.43 лв.
КОЛДИСЕПТ НАНО СИЛВЪР капки за уши 15мл
15.34 лв.
АРТЕЛАК ОТИК капки уши 10 мл
Съдържание:
1. Какво представлява ARTELAC® OTIC и за какво се използва?
2. Важна информация преди употреба
3. Как да използвате ARTELAC® OTIC?
4. Възможни странични ефекти
5. Как да съхранявате ARTELAC® OTIC?
6. Друга информация
Съставки:
0,5% разтвор на лидокаинов хидрохлорид в глицерол (безводен).
1. Какво представлява ARTELAC® OTIC и за какво се използва?
ARTELAC® OTIC капки за уши е медицинско изделие, действието на което се дължи на осмотичните свойства на глицерол. Основната съставка на ARTELAC® OTIC е глицерол. Глицеролът има две основни свойства, поради които се използва като капки за уши: i) мазната консистенция на глицерол, поради която той нежно прилепва към кожата на мястото на приложение и оказва защитното си действие ii) хигроскопичността на глицерол, поради която локално приложеният глицерол премахва водата от подутите тъкани (осмотичен ефект), като в резултат намалява подуването и облекчава болката. Лидокаин се използва като спомагателно средство за повърхностно обезболяване, като усилва цялостното действие и допълнително облекчава болката в ухото.
Глицеролът в ARTELAC® OTIC медицинско изделие размеква ушната кал, помага за премахването й и благодарение на свойството му да свързва водата, премахва излишните течности от тъканите на слуховия канал (осмотичен ефект), като по този начин премахва симптомите на възпалителните състояния в ухото като болка и подуване. Глицеролът има неспецифично действие. Лидокаинът в ARTELAC® OTIC се използва като спомагателно средство за повърхностно обезболяване, той усилва действието на глицерола и допълнително облекчава болката в ухото.
ARTELAC® OTIC има благоприятен ефект при:
възпалителни състояния, характеризиращи се с подуване, болка и сърбеж в канала на външното ухо.
състояния, придружени от болка при редовно излагане на вода и влага, напр. в плувен басейн.
състояния, придружени от болка, поради продължително носене на слушалки или натрупване на ушна кал, която запушва външния слухов канал.
състояния, придружени от болка, дължаща се на честа употреба на детергенти, които разрушават естествената защитна бариера на ушния канал, напр. шампоани, сапуни, измивни гелове.
ARTELAC® OTIC може да се използва при деца на възраст от 6 месеца или повече.
2. Важна информация преди употреба
Противопоказания и предупреждения
Не използвайте ARTELAC® OTIC
ако опаковката е повредена;
ако тъпанчето на ухото Ви е увредено (напр. хронично възпаление на средното ухо);
ARTELAC® OTIC трябва да се използва само след внимателен отоскопичен преглед от лекар;
ако сте алергични към някоя от съставките на този продукт;
след срока на годност, обозначен на опаковката;
веднага след операция или хирургично лечение на ухото;
при деца на възраст под 6 месеца;
в случаи на продължителна болка или подуване, причинени от възпалително състояние с бактериален или гъбичен произход - тези състояния изискват преглед от лекар;
в случаи на секреция от ухото - отделяне на течност от ухото;
ARTELAC® OTIC не трябва да се прилага в ухото, когато там е поставен усилвател на слуха (слухов апарат), ARTELAC® OTIC трябва да се прилага един час преди поставяне на усилвател на слуха в канала на външното ухо;
Въпреки, че няма никакви доказателства, че ARTELAC® OTIC капки за уши има неблагоприятен ефект, когато се използва по време на бременност и кърмене, употребата на ARTELAC® OTIC капки за уши трябва да се обсъди с лекар, който ще прецени дали очакваните ползи от приложението на ARTELAC® OTIC надхвърлят възможните рискове;
ако симптомите се влошат или няма подобрение след три дни приложение на ARTELAC® OTIC капки за уши или ако имате висока температура, свържете се с Вашия лекар. Продължителната болка или подуване могат да бъдат признак за бактериална или гъбична инфекция, която изисква допълнително специфично лечение;
само за външна употреба;
да се избягва контакт с очите, устата и лигавиците на носа и гърлото;
ARTELAC® OTIC е предназначен за временно успокояване на болката в ухото, за приложение не повече от 3 дни и не трябва да се прилага хронично.
Употреба с други медицински изделия или лекарствени продукти
Взаимодействия с други продукти не са проучвани. Въпреки това е известно, че антиаритмичните лекарства могат да обострят страничните ефекти на лидокаин; едновременната употреба може да доведе до сериозни странични ефекти. Циметидин, β-блокери, норепинефрин, инхалаторни анестетици възпрепятстват метаболизирането на лидокаин като намаляват кръвоснабдяването на черния дроб, което води до повишени нива на лидокаин в кръвния серум.
Барбитурати, рифампицин и фенитоин ускоряват метаболизирането на лидокаин като активират чернодробните микрозомални ензими. Лидокаин усилва ефекта на някои видове мускулни релаксанти. Не се препоръчва употребата на други медицински изделия или лекарствени продукт под формата на капки или спрейове докато се използва ARTELAC® OTIC. Употребата на други медицински изделия/лекарствени продукти под формата на капки или спрейове трябва да се обсъди с лекар или фармацевт. Преди да използвате ARTELAC® OTIC капки за уши, кажете на Вашия лекар или фармацевт за други продукти, които прилагате в ухото и всички лекарства, които наскоро сте приемали, включително такива, които се продават без рецепта. След като приложите капките, не се препоръчва да използвате други медицински изделия или лекарствени продукти под формата на капки за уши за поне 30 минути.
3. Как да използвате ARTELAC® OTIC?
1. Измийте ръцете си и махнете капачката от бутилката.
2. Наклонете главата си или легнете настрани, така че третираното ухо да е нагоре.
3. Внимателно дръпнете меката част на ухото (долната част на ушния канал) нагоре.
4. Обърнете отворената бутилка ARTELAC® OTIC надолу и я стиснете от двете страни така, че да накапете 1-2 капки от разтвора в ухото.
5. Дръжте главата си наклонена за няколко минути, за да могат капките да навлязат в ушния канал.
6. Избършете остатъчното количество от капките с чиста кърпа.
7. В допълнение се препоръчва външната част на слуховия канал да се запуши с памук след приложението.
8. Затворете бутилката с капачката.
Дозировка
Възрастни и деца на възраст над 12 години: 2 капки във всяко ухо до три пъти дневно. Ако не почувствате подобрение след 3 дена или се почувствате по-зле, консултирайте се с Вашия лекар.
Деца на възраст над 6 месеца: 2 капки във всяко ухо до три пъти дневно. Да се прилага само под надзора на възрастен или лекар. Ако не почувствате подобрение след 3 дена или се почувствате по-зле, консултирайте се с Вашия лекар.
Ако се прилага при деца е необходимо ухото да се предпази с памук.
ARTELAC® OTIC не трябва да се използва при деца на възраст под 6 месеца.
Само за външна употреба.
Лечението трябва да се наблюдава от лекар.
ARTELAC® OTIC съдържа 7 g разтвор
4. Възможни странични ефекти
ARTELAC® OTIC се понася добре и не са известни странични ефекти следствие от употребата му. В случай на алергична реакция или други нежелани реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт и спрете да използвате капките. ARTELAC® OTIC трябва да се използва както е описано в инструкциите за употреба.
5. Как да съхранявате ARTELAC® OTIC? ARTELAC® OTIC трябва да се съхранява:
на сухо място, при температура от 15°С до 25°С в изправено положение;
защитен от замръзване, да не се съхранява в хладилник;
защитен от пряка слънчева светлина;
на място, където не е достъпен и видим за деца;
след първото отваряне ARTELAC® OTIC може да се използва до 4 седмици.
Напишете датата на първото приложение на капките върху бутилката (на обозначеното място).
В края на употребата, изхвърлете опаковката според местните изисквания.
Съдържание:
1. Какво представлява ARTELAC® OTIC и за какво се използва?
2. Важна информация преди употреба
3. Как да използвате ARTELAC® OTIC?
4. Възможни странични ефекти
5. Как да съхранявате ARTELAC® OTIC?
6. Друга информация
Съставки:
0,5% разтвор на лидокаинов хидрохлорид в глицерол (безводен).
1. Какво представлява ARTELAC® OTIC и за какво се използва?
ARTELAC® OTIC капки за уши е медицинско изделие, действието на което се дължи на осмотичните свойства на глицерол. Основната съставка на ARTELAC® OTIC е глицерол. Глицеролът има две основни свойства, поради които се използва като капки за уши: i) мазната консистенция на глицерол, поради която той нежно прилепва към кожата на мястото на приложение и оказва защитното си действие ii) хигроскопичността на глицерол, поради която локално приложеният глицерол премахва водата от подутите тъкани (осмотичен ефект), като в резултат намалява подуването и облекчава болката. Лидокаин се използва като спомагателно средство за повърхностно обезболяване, като усилва цялостното действие и допълнително облекчава болката в ухото.
Глицеролът в ARTELAC® OTIC медицинско изделие размеква ушната кал, помага за премахването й и благодарение на свойството му да свързва водата, премахва излишните течности от тъканите на слуховия канал (осмотичен ефект), като по този начин премахва симптомите на възпалителните състояния в ухото като болка и подуване. Глицеролът има неспецифично действие. Лидокаинът в ARTELAC® OTIC се използва като спомагателно средство за повърхностно обезболяване, той усилва действието на глицерола и допълнително облекчава болката в ухото.
ARTELAC® OTIC има благоприятен ефект при:
възпалителни състояния, характеризиращи се с подуване, болка и сърбеж в канала на външното ухо.
състояния, придружени от болка при редовно излагане на вода и влага, напр. в плувен басейн.
състояния, придружени от болка, поради продължително носене на слушалки или натрупване на ушна кал, която запушва външния слухов канал.
състояния, придружени от болка, дължаща се на честа употреба на детергенти, които разрушават естествената защитна бариера на ушния канал, напр. шампоани, сапуни, измивни гелове.
ARTELAC® OTIC може да се използва при деца на възраст от 6 месеца или повече.
2. Важна информация преди употреба
Противопоказания и предупреждения
Не използвайте ARTELAC® OTIC
ако опаковката е повредена;
ако тъпанчето на ухото Ви е увредено (напр. хронично възпаление на средното ухо);
ARTELAC® OTIC трябва да се използва само след внимателен отоскопичен преглед от лекар;
ако сте алергични към някоя от съставките на този продукт;
след срока на годност, обозначен на опаковката;
веднага след операция или хирургично лечение на ухото;
при деца на възраст под 6 месеца;
в случаи на продължителна болка или подуване, причинени от възпалително състояние с бактериален или гъбичен произход - тези състояния изискват преглед от лекар;
в случаи на секреция от ухото - отделяне на течност от ухото;
ARTELAC® OTIC не трябва да се прилага в ухото, когато там е поставен усилвател на слуха (слухов апарат), ARTELAC® OTIC трябва да се прилага един час преди поставяне на усилвател на слуха в канала на външното ухо;
Въпреки, че няма никакви доказателства, че ARTELAC® OTIC капки за уши има неблагоприятен ефект, когато се използва по време на бременност и кърмене, употребата на ARTELAC® OTIC капки за уши трябва да се обсъди с лекар, който ще прецени дали очакваните ползи от приложението на ARTELAC® OTIC надхвърлят възможните рискове;
ако симптомите се влошат или няма подобрение след три дни приложение на ARTELAC® OTIC капки за уши или ако имате висока температура, свържете се с Вашия лекар. Продължителната болка или подуване могат да бъдат признак за бактериална или гъбична инфекция, която изисква допълнително специфично лечение;
само за външна употреба;
да се избягва контакт с очите, устата и лигавиците на носа и гърлото;
ARTELAC® OTIC е предназначен за временно успокояване на болката в ухото, за приложение не повече от 3 дни и не трябва да се прилага хронично.
Употреба с други медицински изделия или лекарствени продукти
Взаимодействия с други продукти не са проучвани. Въпреки това е известно, че антиаритмичните лекарства могат да обострят страничните ефекти на лидокаин; едновременната употреба може да доведе до сериозни странични ефекти. Циметидин, β-блокери, норепинефрин, инхалаторни анестетици възпрепятстват метаболизирането на лидокаин като намаляват кръвоснабдяването на черния дроб, което води до повишени нива на лидокаин в кръвния серум.
Барбитурати, рифампицин и фенитоин ускоряват метаболизирането на лидокаин като активират чернодробните микрозомални ензими. Лидокаин усилва ефекта на някои видове мускулни релаксанти. Не се препоръчва употребата на други медицински изделия или лекарствени продукт под формата на капки или спрейове докато се използва ARTELAC® OTIC. Употребата на други медицински изделия/лекарствени продукти под формата на капки или спрейове трябва да се обсъди с лекар или фармацевт. Преди да използвате ARTELAC® OTIC капки за уши, кажете на Вашия лекар или фармацевт за други продукти, които прилагате в ухото и всички лекарства, които наскоро сте приемали, включително такива, които се продават без рецепта. След като приложите капките, не се препоръчва да използвате други медицински изделия или лекарствени продукти под формата на капки за уши за поне 30 минути.
3. Как да използвате ARTELAC® OTIC?
1. Измийте ръцете си и махнете капачката от бутилката.
2. Наклонете главата си или легнете настрани, така че третираното ухо да е нагоре.
3. Внимателно дръпнете меката част на ухото (долната част на ушния канал) нагоре.
4. Обърнете отворената бутилка ARTELAC® OTIC надолу и я стиснете от двете страни така, че да накапете 1-2 капки от разтвора в ухото.
5. Дръжте главата си наклонена за няколко минути, за да могат капките да навлязат в ушния канал.
6. Избършете остатъчното количество от капките с чиста кърпа.
7. В допълнение се препоръчва външната част на слуховия канал да се запуши с памук след приложението.
8. Затворете бутилката с капачката.
Дозировка
Възрастни и деца на възраст над 12 години: 2 капки във всяко ухо до три пъти дневно. Ако не почувствате подобрение след 3 дена или се почувствате по-зле, консултирайте се с Вашия лекар.
Деца на възраст над 6 месеца: 2 капки във всяко ухо до три пъти дневно. Да се прилага само под надзора на възрастен или лекар. Ако не почувствате подобрение след 3 дена или се почувствате по-зле, консултирайте се с Вашия лекар.
Ако се прилага при деца е необходимо ухото да се предпази с памук.
ARTELAC® OTIC не трябва да се използва при деца на възраст под 6 месеца.
Само за външна употреба.
Лечението трябва да се наблюдава от лекар.
ARTELAC® OTIC съдържа 7 g разтвор
4. Възможни странични ефекти
ARTELAC® OTIC се понася добре и не са известни странични ефекти следствие от употребата му. В случай на алергична реакция или други нежелани реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт и спрете да използвате капките. ARTELAC® OTIC трябва да се използва както е описано в инструкциите за употреба.
5. Как да съхранявате ARTELAC® OTIC? ARTELAC® OTIC трябва да се съхранява:
на сухо място, при температура от 15°С до 25°С в изправено положение;
защитен от замръзване, да не се съхранява в хладилник;
защитен от пряка слънчева светлина;
на място, където не е достъпен и видим за деца;
след първото отваряне ARTELAC® OTIC може да се използва до 4 седмици.
Напишете датата на първото приложение на капките върху бутилката (на обозначеното място).
В края на употребата, изхвърлете опаковката според местните изисквания.
Ревюта на клиенти
Добавете Коментар
Доставка
УСЛОВИЯ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРАВОТО НА ОТКАЗ И ПРАВОТО НА РЕКЛАМАЦИЯ ПРИ СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg
(„Условия за отказ и рекламация“)
Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.
Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].
Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД и са в сила от 01.11.2024 г.
Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ
ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
/ наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /
Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
/ имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
/ наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.
Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________
С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________ Подпис: ________________
(„Условия за отказ и рекламация“)
Чл. 1. (1) Настоящите Условия за упражняване на правото на отказ от и рекламация при сключен договор през Уебсайта се прилагат в отношенията между „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 („Търговец“), и потребителите, направили поръчка на стоки през онлайн платформата vmclub.bg („Платформата“), както и отношенията между която и да е от Аптеките, посочени по-долу в тази алинея („Аптеката“) и потребителите, направили заявка за покупка на стоки от тази Аптеката посредством нейния интернет сайт в раздел „Аптека“ в Платформата. Настоящите Условия за отказ и рекламация се прилагат в отношенията с потребители, които имат качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Аптека | Адрес на аптеката |
„Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6 („Аптека/та") | гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова |
(2) „Потребител“ по смисъла на ЗЗП е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по ЗЗП действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Право на отказ
Чл. 2. (1) Потребителят имат право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка индивидуален договор, като Търговецът/ съответната Аптека трябва да бъде уведомен за такъв отказ в писмена форма:
1. При договори за услуги – в 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на сключване на договора;
2. В 14-(четиринадесет-)дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача/куриера и посочено от Потребителя, или:
а) когато Потребителят е поръчал повече от една стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, приеме първата стока;
(2) За да упражни правото си на отказ, Потребителят използва формуляра за упражняване правото на отказ от договора (Приложение 1 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........, или уведомява Търговеца/ съответната Аптека за своите име, адрес, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено изявление по начина, посочени в чл. 3 от настоящите Условия за отказ и рекламация.
Чл.3. Изявлението за отказ по чл. 2, ал. 2 следва да бъде изпратено до Търговеца/ съответната Аптека по електронна поща на адрес: .........
Чл. 4. (1) При упражняване правото по чл. 2 Потребителят е длъжен да съхранява получените от Търговеца/ съответната Аптека стоки, да гарантира запазване на тяхното качество и да осигури безопасността им до връщането им на Търговеца/ съответната Аптека. Потребителят дължи връщане или изпращане на стоката на Търговеца/ съответната Аптека без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от деня, в който е информирал Търговеца/ съответната Аптека за отказа си. Разходите за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.
(2) При упражняване правото си на отказ Потребителят за връщането на стоките до Търговеца/ съответната Аптека има възможност да ползва услугата за транспорт, информация за която е публикувана в Платформата. Разходите за връщане на стоките чрез използването на тази услуга се заплащат от Потребителя, като информация за тяхната стойност е публикувана в съответната секция в Платформата.
Чл. 5. При упражняване на правото по чл. 2 Търговецът/ съответната Аптека възстановява всички плащания, които е получил от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца/ съответната Аптека), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаване на отказа. Търговецът/ съответната Аптека може да задържи плащането, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това кое от двете се е случило по-рано.
Чл. 6. Търговецът/ съответната Аптека извършва възстановяването на плащанията, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция.
Чл. 7. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Чл. 8. Потребителят няма право на отказ от договора в следните случаи:
1. за доставка на стоки, представляващи лекарствени продукти по смисъла на чл. 234, ал. 5 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;
2. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно, когато договорът предвижда задължение за Потребителя да плати, и изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие и потвърждение на Потребителя, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Търговеца;
3. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца/ Аптеката и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
4. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
5. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
6. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
7. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
8. за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни, считано от сключването на договора, и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от Търговеца;
7. за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
8. за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
9. във всички други, предвидени от приложимото законодателство случаи.
Право на рекламация
Чл. 9. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на доставената от Търговеца/ съответната Аптека стока с договореното, когато след доставката или при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия със сключения индивидуален договора за продажба.
Чл. 10. Правото на рекламация на Потребителя съществува независимо дали Търговецът/ съответната Аптека е предоставил/а търговска гаранция за същата стока.
Чл. 11. При предявяване на рекламация за стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената продажна цена, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 33 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (доколкото е приложимо).
Чл. 12. Потребителят може да предяви устно или писмено рекламацията пред Търговеца/ Аптеката. При упражняване на правото си на рекламация Потребителят използва формуляра за упражняване на право на рекламация (Приложение 2 от настоящите Условия за отказ и рекламация, неразделна част от тях), който е наличен на: ........
Чл. 13. При предявяване на рекламация Потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт, като задължително приложи/представи и документите, на които основава претенцията си – касова бележка и/или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното; и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 14. Рекламация на потребителска стока може да се предявява от Потребителя до 2 (две) години от доставката на стоката.
Чл. 15. Срокът по чл. 14 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между Търговеца/ Аптеката и Потребителя за решаване на спор.
Чл. 16. Ако за съответната стока Търговецът/ Аптеката е предоставил/а търговска гаранция, чийто срок е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по чл. 14, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 17. Приемането на рекламации се извършва в работното време на Търговеца (10:00-15:00 ч.) в неговия офис на адрес [….].
Тези Условия за отказ и рекламация са утвърдени от управителя на „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД и са в сила от 01.11.2024 г.
Тези Условия за отказ и рекламация са неразделна част от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ДОСТЪПНИ ПРЕЗ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАТА vmclub.bg, достъпни на ………..
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ ТЪРГОВЕЦА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД с ЕИК 202121789 (наричано по-долу за краткост „Търговец“) е дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, сграда на МЦ Младост, електронен пощенски адрес: [………]:
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер:
Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА КЪМ АПТЕКА
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
(Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителите)
– До „Варнафарма-М“ ООД с ЕИК 103789484, дружество с ограничена отговорност, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1839, район „Кремиковци“, м-ст „Япаджа“ №6. Адрес на аптека: гр. Варна, бул. „Република“, Медицински комплекс „Младост“ с разрешение за търговия на дребно с лекарствени продукти 4189-3 от 12.09.2013 г. и ръководител Силвия Василева Вълкова. ИЛИ
- До ……………………
ИЛИ
- До ……………………………
(Моля запазете информацията за Аптеката, към която упражнявате своето право на отказ и изтрийте информацията за другите аптеки.)
– С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Заявка за покупка номер: Поръчано на*/получено на* _____________________________
Име на потребителя/ите ______________________________
Адрес на потребителя/ите ___________________________
Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия): _______________
Дата ___________________________
__________________________________________________________________
ФОРМУЛЯР ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ
ДО „МЕДИТРЕЙД 2012“ ЕООД, ЕИК 202121789, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к. 9020, р-н „Младост“, бул. „Република“ № 15, имейл: ________________________. / , в качеството му на упълномощено от Аптека ______________________ лице.
/ наименование на аптечното дружество и информация за адрес на Аптеката /
Аз, долуподписаният ________________________________________________________________________
/ имена /
Предявявам рекламация за следната стока: _____________________________________________________
/ наименование на артикула /
Закупена с поръчка № ____________ от __.__.____ г. на стойност ___________.
Причина за предявяване на рекламация:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Предпочитан начин за удовлетворяване на рекламацията:
- Привеждане на стоката в съответствие или замяна.
- Пропорционално намаляване на цената – претендирана сума ____________.
- Разваляне на договора за продажба и възстановяване на заплатени по него суми.
Към настоящия формуляр прилагам:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. снимки, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер: __________________________________________________________________________________________
С полагане на подписа си върху настоящия формуляр и неговото изпращане потвърждавам, че предоставените снимки на документите, които прилагам, са верни с оригинала и мога да предоставя оригиналите при поискване, за целите на удостоверяване на закупуването на стока, както и твърдяното от мен несъответствие.
Дата: ________________ Подпис: ________________
Моля, попълнете настоящия фомруляр, прикачете снимки на документите, които прилагате към него и го изпратете на следния имейл адрес: _____________________
ОТОРИГ капки за уши 10мл
21.61 лв.
ОЛИВОКАП спрей за уши 15мл
10.43 лв.
КОЛДИСЕПТ НАНО СИЛВЪР капки за уши 15мл
15.34 лв.